Gå til innhold

Gjerrighet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan takle at en evt partner viser seg for å være gjerrig.? Han kjøper veldig dyre merkeklær til seg selv da, men inviterer aldri på lunsj, kino, ...sitter og følger med på aksjekursen da...er det noen som har erfaringer? Jeg tjener godt og kan ta vare på meg selv...men en blomsterbukett...eller noe en sjelden gang? Er det jeg som er gammeldags?

Anonymkode: ca3a1...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvordan takle at en evt partner viser seg for å være gjerrig.? Han kjøper veldig dyre merkeklær til seg selv da, men inviterer aldri på lunsj, kino, ...sitter og følger med på aksjekursen da...er det noen som har erfaringer? Jeg tjener godt og kan ta vare på meg selv...men en blomsterbukett...eller noe en sjelden gang? Er det jeg som er gammeldags?

For mange, inkludert meg selv, er det ulogisk å kjøpe blomster. De har ingen funksjon, og blir etter noen dager søppel. Og jeg ville også tenkt at min voksne partner selv kjøper det hun ønsker seg. 
Skjønner at dere kvinner synes dette er uromantisk. Men sånn tenker nok mange menn, men elsker partneren sin like mye likevel. 

Anonymkode: 013bb...72d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor ofte har du med gave til han?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som min mann det der. Han viser kjærlighet på andre måter. Ofte fysisk kontakt, elker praktisk hjelp.

Han har feks hjulpet økonomien min mye ved å lære meg å være mer nøysom og det å jobbe mye. Det er mer verdt enn blomster. 

Anonymkode: cab95...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...