AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei Har vært singel 3 år, og har datet mye i perioder. I disse periodene har jeg møtt flere og følt en connection med noen av dem. Noen derimot har det kun blitt med det ene møtet enten pga. ulike interesser og/eller avvisning fra deres side. Jeg har nå begynt å merke en liten "fellesnevner" på de jeg dater i litt lengre perioder. Jeg dater i 1-2 mnder før jeg blir fysisk kvalm pga. psyken. Jeg føler at det er "feil" og vi ikke passer sammen allikevel. Dette er gjerne menn jeg har vært betatt av i starten der jeg har gått og ventet på melding fra dem osv. før jeg plutselig får et slags "ick" og ikke liker dem lenger. Klarer ikke sette fingeren på hva det er heller. Med han jeg dater nå har jeg møtt han en del ganger (7-8 ganger) og vi har hatt sex 3 ganger. Plutselig fikk jeg en slags kvalme der jeg følte vi ikke passet sammen og at dette ikke er riktig for meg. Det kan ha vært noe jeg har kjent på i underbevisstheten da han sjeldent tar initiativ til å møtes eller tar initiativ til å gjøre noe annet enn "film og middag"-typ. Jeg har også merket at det alltid er en klein stillhet når vi møtes og at jeg må holde samtalen i gang. Er det mulig at jeg tar dating altfor seriøst? At jeg krisemaksimerer? Jeg vil gjerne kunne slappe av, men jeg tror stresser og blir fysisk kvalm av dette. Hvordan kan jeg komme meg ut av det? Jeg er 32 år og har hatt to lange forhold tidligere og noen kortere hvis det har noe å si. - Anonymkode: 3ee56...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Kanskje du ikke er klar for noe nytt enda? Jeg har det likt, finner fort feil med den jeg dater. Jeg er et brent barn og det har nok med frykten i meg å gjøre å man blir jo sårbar når man åpner seg opp for en ny. Med alderen er jeg blitt mer kresen, for jeg vet hva som er viktig for meg. Anonymkode: 87623...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Har vært singel 3 år, og har datet mye i perioder. I disse periodene har jeg møtt flere og følt en connection med noen av dem. Noen derimot har det kun blitt med det ene møtet enten pga. ulike interesser og/eller avvisning fra deres side. Jeg har nå begynt å merke en liten "fellesnevner" på de jeg dater i litt lengre perioder. Jeg dater i 1-2 mnder før jeg blir fysisk kvalm pga. psyken. Jeg føler at det er "feil" og vi ikke passer sammen allikevel. Dette er gjerne menn jeg har vært betatt av i starten der jeg har gått og ventet på melding fra dem osv. før jeg plutselig får et slags "ick" og ikke liker dem lenger. Klarer ikke sette fingeren på hva det er heller. Med han jeg dater nå har jeg møtt han en del ganger (7-8 ganger) og vi har hatt sex 3 ganger. Plutselig fikk jeg en slags kvalme der jeg følte vi ikke passet sammen og at dette ikke er riktig for meg. Det kan ha vært noe jeg har kjent på i underbevisstheten da han sjeldent tar initiativ til å møtes eller tar initiativ til å gjøre noe annet enn "film og middag"-typ. Jeg har også merket at det alltid er en klein stillhet når vi møtes og at jeg må holde samtalen i gang. Er det mulig at jeg tar dating altfor seriøst? At jeg krisemaksimerer? Jeg vil gjerne kunne slappe av, men jeg tror stresser og blir fysisk kvalm av dette. Hvordan kan jeg komme meg ut av det? Jeg er 32 år og har hatt to lange forhold tidligere og noen kortere hvis det har noe å si. - Anonymkode: 3ee56...65a Er du mann eller dame? Anonymkode: b85f8...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Eg har det litt slik du har det, TS. Trur det botnar i at eg ikkje likar at folk kjem meg for nære, og det igjen er pga av at eg egentleg ikkje likar meg sjølv så godt 💔 Anonymkode: 4828b...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Tror kanskje du bare ikke har de rette følelsene for dem. Anonymkode: 22656...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå