AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hvor enn jeg søker finner jeg ikke CredMe? Og tlf.nr oppført går til noe jeg aldri har hørt om engang? 🤷🏽♀️ Anonymkode: 691c5...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Høegh Autoliners er et stort skipsrederi som driver med bilfrakt over hele verden, så enig i at det virker snedig at de sender en sms som dette. Men jeg hadde ringt de ì morgen av nysgjerrighet og spurt hva dette er. Anonymkode: 3e7cd...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Ja det er selvsagt scam om et Ltd i India mener du har et uoppgjort krav med de 😝 ganske vanlig at norske/nordiske nummer blir brukt, desverre. Anonymkode: d4c1d...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Selvsagt er det scam. Den ser ganske ordinær ut. Anonymkode: ac6fb...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #5 Del Skrevet 18 minutter siden Det er ikke nødvendigvis scam, det er jo oppgitt et nummer til en legit bedrift. Det er ikke som om den bedriften kommer til å svindle til seg din bankinformasjon. Anonymkode: 4ff18...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå