AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Er kommet i et dilemma som gjør meg trist. Jeg og mannen har vert sammen i mange år og har alltid sett pris på å sove sammen. Nå er vi kommet dit at jeg sover veldig lett og mannen snorker mye. Jeg ligger med ørepropper, men det hjelper ikke. Vi ønsker ikke at vi skal ligge på hvert vårt soverom, men i natt måtte jeg gi opp og ta med dyne og pute på gjesterommet. Jeg har bedt han om å få en sjekk hos legen om det er noen årsaker til snorkingen, men ellers hvordan løser dere dette. Er det noe som en selv kan gjøre som hjelper? Anonymkode: 6073d...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Vi løste det med å ta hvert sitt soverom. Beste avgjørelsen vi har tatt i vårt til nå 21 år lange forhold. Vi gikk fra å være to utslitte, sure og sterkt søvndepriverte mennesker som nesten hadde nok med bare å eksistere, til å bli uthvilte, glade og med masse overskudd. Vi har aldri vært bedre kjærester en etter vi faktisk begynte å sove godt om nettene begge to. Som en bonus, så fikk sexlivet vårt en veldig oppsving etter vi tok hvert vårt rom. Anonymkode: a5b54...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 53 Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Et godt råd: Få mannen til å gå til tannlegen og få bestilt en snorkeskinne. Det er dyrt, men da får du sove og mannen sover bedre. Snakker av egen erfaring. Kostet 15K, men jeg angrer absolutt ikke. Snorker ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #4 Del Skrevet 13 minutter siden Mann 53 skrev (1 time siden): Et godt råd: Få mannen til å gå til tannlegen og få bestilt en snorkeskinne. Det er dyrt, men da får du sove og mannen sover bedre. Snakker av egen erfaring. Kostet 15K, men jeg angrer absolutt ikke. Snorker ikke lenger. Hvilken snorkeskinne var det? Normalt koster slike bare noen få hundrelapper. Anonymkode: ff315...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #5 Del Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi løste det med å ta hvert sitt soverom. Beste avgjørelsen vi har tatt i vårt til nå 21 år lange forhold. Vi gikk fra å være to utslitte, sure og sterkt søvndepriverte mennesker som nesten hadde nok med bare å eksistere, til å bli uthvilte, glade og med masse overskudd. Vi har aldri vært bedre kjærester en etter vi faktisk begynte å sove godt om nettene begge to. Som en bonus, så fikk sexlivet vårt en veldig oppsving etter vi tok hvert vårt rom. Anonymkode: a5b54...fa3 Da er dere heldige. For andre vil det normale være at adskilte soverom betyr slutten på det lille som var igjen av sexliv. Anonymkode: ff315...5a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 53 Skrevet 7 minutter siden #6 Del Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken snorkeskinne var det? Normalt koster slike bare noen få hundrelapper. Anonymkode: ff315...5a5 Husker ikke navnet, men har testa de til noen hundre kroner. Funker absolutt ikke. Brukte entann.no på Ski. Superflinke folk, og skinna kan strammes til slik at den tilpasser seg deg. 6 uker bestillingstid, men for meg en ny verden (og selvsagt også for de på samme soverom). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå