AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei, jeg er litt usikker på omsette er riktig sted å poste. jeg så på skattekortet for 2025. Begrunnelsen for skattekortet var ferdig utfylt, bortsett fra familie; pass av barn. hva skriver jeg her? Utgifter for pass av barn i året 2024 eller for 2025? Har 2 barn i bhg. hvor finner jeg infoen? Takk for svar om noen vet ❤️ Anonymkode: 43eb6...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det er for 2025. Infoen finner du på barnehageregningene (trekk fra kostpenger). Anonymkode: 02991...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er for 2025. Infoen finner du på barnehageregningene (trekk fra kostpenger). Anonymkode: 02991...c99 Takk for svar. Sånn for å ta det inn med t-skje, så estimerer jeg hvor mye jeg KOMMER til å betale i 2025 og fører inn? Anonymkode: 43eb6...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå