AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er egentlig veldig rettferdig, realistisk og lite sjalu til vanlig men akkurat dette har skjedd ved flere anledninger der jeg faktisk syns det er rart at han ikke tenker selv at det han gjør kan oppfattes merkelig? Vet ikke om det er jeg som er helt bak mål, men jeg syns mannen gjør litt rare ting til tider som jeg selv har latt være og gjøre av respekt ovenfor han uten at han har trengt og si noe. Vi har vært sammen i 10 år og er 37 år begge to om det har noe og si. Til det dette handler om : Jeg la merke til at han hadde en ny dame på Snapchat som jeg ikke har sett navnet på før da han sendte meg en story av denne damen som jeg ikke kunne se siden vi ikke var venner på Snapchat. Jeg spurte selvsagt hvem denne damen er siden han tydeligvis var venner med henne og da fortalte han meg at det er en gammel venninne han gikk i klasse med. Vet at han aldri hadde sendt meg en story fra henne om det var en han ville «skjult» for meg, men Jeg følte bare umiddelbart et lite ubehag inni meg og spurte han om dette er en han har lagt til siste tiden siden jeg aldri har sett navnet hennes før. Da svarer han at han møtte henne på byen for noen uker siden og at hun var bartender der han var. Jeg reagerte da med og si « Så du traff henne når du var godt beruset og da spurte du henne om snappen hennes ? Det syns jeg er veldig spesielt og gjøre når du ikke har hatt kontakt med henne på mange år og er i et forhold med meg» Jeg er ikke sint på han eller angriper han, men jeg kunne aldri gjort det om det var meg som traff en mann jeg gikk på skole med for mange år siden, og det handler faktisk bare om respekt ovenfor den jeg er sammen med. Han hadde reagert om jeg hadde gjort dette, så syns det er litt spesielt at han syns det er ok å spørre om snappen til damer han ikke kjenner lengre bare fordi de møttes på fest ? Er det normalen i dag? Jeg pleier ikke og reagere på slikt og er ikke noe kontrollerende av meg til vanlig. Men for meg handler dette litt om respekt for forholdet man er i. Det kan tolkes veldig feil ovenfor henne også om mannen min spørr etter snappen hennes ut av det blå og det er flaut for meg. Jeg er selv kvinne og vet hva jeg hadde tenkt om jeg hadde møtt en mann på fylla som jeg gikk på skole med for mange år siden og han hadde spurt meg om snappen min når han har dame. Handler ikke om og være innbilsk engang, handler om at man bare ikke gjør sånt uten en intensjon om kontakt med personen. Og det syns jeg personlig hadde vært spesielt om personen jeg møtte har en samboer hjemme og jeg ikke kjente han lengre? Hvorfor? Vi har liksom ingenting til felles lengre og vi har ikke hatt kontakt på så mange år at det hadde vært litt rart at han plutselig ville snakke med meg på snap av alle plasser ? Hva tenker dere ? Gjerne gi meg deres perspektiv. Det kan godt være at jeg er urimelig og ikke har rett til og føle på de følelsene jeg føler på i dette tilfellet. Men magefølelsen min sier klart ifra at dette ikke er noe jeg burde finne meg i hos min mann hvis han har noe som helst respekt for forholdet våres. Må ærlig si at jeg syns innerst inne at det er litt sårende også at mannen min som jeg elsker mest i verden gjør sånne ting der det kan oppfattes som noe annet enn det han kanskje mente med det.. som igjen setter meg og forholdet våres i dårlig lys. Dette har hendt ved flere anledninger og jeg syns det er like sårende og flaut hver gang da folk snakker om det og jeg virker som den dumme damen på siden med en mann som bare ikke forstår sosiale koder… Anonymkode: a596e...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fikk venneforespørsel på fb fra en som gikk i klassen min for mange år siden - vi hadde ikke hatt kontakt på 20 år, og han er gift og har barn. Det falt meg ikke inn et øyeblikk hverken at det på noe vis var respektløst mot partneren hans eller at han hadde noen baktanker med det (og to år senere er det fortsatt ikke noe son tyder på det), det er bare en tynn tråd til en felles fortid. Anonymkode: c33b5...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå