AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Når babyen vår var 3 uker var vi hos fastlegen pga litt forhøyet temperatur, alt var fint og ingen infeksjonener, men hun fant en bilyd på hjertet. Vi skulle komme tilbake 2 uker etterpå (i dag) og bilyden var der enda.. legen mente dette var vanlig og virket ikke bekymra. Men henviste til sykehuset likevel. Jeg derimot er veldig redd for om hun kan ha alvorlig hjertefeil, eller at det er noe galt med hjerte. Men hun spiser godt og har lagt på seg 1.4kg fra fødselvekt. Andre som har hatt baby med bilyd på hjerte hvor det ikke var noe? Anonymkode: df3f6...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en bilyd på hjertet, som jeg har hatt siden jeg var baby. Jeg vet ikke helt hvorfor den er der, bare at det ikke er noe alvorlig, feil med hjertet mitt eller noe jeg trenger å tenke på. Den ble sjekket ut da jeg var baby, og én gang i voksen alder for sikkerhets skyld. Det er ikke noe galt Det ene barnet mitt hadde også bilyd på hjertet som baby, men den har blitt borte. Anonymkode: 0b84b...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eilis Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Min hadde bilyd på hjertet. Ble nevnt men ingen virket bekymret. Gikk over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Nevøen vår ble født med dette og «hull» i hjertet. Søsteren min var fryktelig redd, men de mente han ville vokse det av seg. Han er over 30 nå og har ikke hatt noen utfordringer utover at han ikke fikk dra i militæret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Prøv å puste med magen. God matlyst og god trivsel tyder godt. Det er jo bra at det blir fulgt opp bare for sikkerhets skyld. Anonymkode: 4d3e8...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Mine er 6 og snart 4 og begge har hatt bilyd på hjertet siden de ble født 🤗 Yngstemann ble undersøkt med ultralyd på barsel da han var nyfødt på grunn av hull i hjertet, men det tettet seg selv. I dag gjør vi ingenting med bilyden, legen vet om det og de er friske og sunne gutter begge to! Anonymkode: e8cda...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herre min herreman Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Åh, det er jo helt normalt å være bekymret som forelder, spesielt når det gjelder babyen din! Men hør her: Bilyder på hjertet er faktisk ganske vanlige hos nyfødte og små barn. Hjertefeil? Det er sjeldent, og legen virker jo ikke så stressa, så kanskje du burde stole litt mer på ekspertene? Det er bra at hun spiser godt og har gått opp i vekt – det er et superpositivt tegn! 🙌 Mange barn har en bilyd som forsvinner etter hvert som de vokser, og det er faktisk mange foreldre som har vært i samme situasjon uten at det har vært noe alvorlig. Slapp av, du gjør alt riktig, og det er sikkert ingenting å bekymre seg for. Og det at legen har henvist til sykehuset er bare for å være på den sikre siden, det betyr ikke nødvendigvis at noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Begge mine hadde det og vokste det av seg etterhvert☺️ Anonymkode: 750bb...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå