AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Tenker dere noe spesielt om de? At de må være stygge? Anonymkode: 56452...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Som i har ikke profilbilde av seg selv eller poster ikke selfier? Det har hendt at jeg har fått fb-forespørsler fra folk jeg ikke umiddelbart klarer å plassere, da har jeg ønsket meg et litt tydeligere profilbilde, ellers er ikke det noe jeg tenker over. Selfier er stort sett det minst interessante jeg ser i some, der tenker jeg mer negativt om de som poster for mange (det kan være en grunn for å avfølge...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenker dere noe spesielt om de? At de må være stygge? Anonymkode: 56452...b60 Jeg tenker at de sikkert følger med på Kiwi sine tilbudsaviser. Anonymkode: 48d47...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå