AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg dater en mann som nærmer seg 50 år. Vi gikk forbi ei ung jente på ca 20 år som hadde veldig utfordrende klær på. Mannen presterer å «oh la la» liksom… til meg etterpå. Muligens for å gjøre meg sjalu men det der ga med skikkelig ick. Hovedsakelig fordi hun var på samme alder som dattera mi og også fordi det bare er idiotisk. Fikk skikkelig avsmak fra han på grunn av det og synes det er kjipt egentlig for liker han veldig godt. Overdriver jeg? Synes det verste er at han «reagerer» på jenter så unge med tanke på at jeg har ei datter jeg kommer til å tenke at han kan se litt på… Anonymkode: e365f...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei, du overdriver ikke Anonymkode: 4e03e...8b9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Æsj. Skikkelig ekkelt. Du overdriver ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Emosjonelt umoden. Anonymkode: 961a6...ffb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Fysj! Anonymkode: 25ccc...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Æsj, jævlig ekkelt. Hva faen.. Anonymkode: f2c66...65f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hadde ikke synes om det, nei 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Om det bare var en kommentar, sånn sosialt som at oh la la er forventningen hun har til det han skal mene, som noen ironisk kan si, for en tøffing, om noen som kler og beveger seg som at de tenker de er tøffe, så tenker jeg det bare var observasjon. Kanskje litt mobbende. Om det var en genuin ohlala, ekkelt. Anonymkode: 39824...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Noen ganger sier folk dumme ting, og ting som kan være morsomt i noen miljøer er upassende i andre miljøer. Hva med å bare si at du ikke synes det er passende? Anonymkode: 139c2...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen ganger sier folk dumme ting, og ting som kan være morsomt i noen miljøer er upassende i andre miljøer. Hva med å bare si at du ikke synes det er passende? Anonymkode: 139c2...33c Jeg sa ifra ja. Og han skjønner nok godt hva jeg mener om det nå. Anonymkode: e365f...810 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen ganger sier folk dumme ting, og ting som kan være morsomt i noen miljøer er upassende i andre miljøer. Hva med å bare si at du ikke synes det er passende? Anonymkode: 139c2...33c Hva med å bare insistere på å være sosialt oppegående nok til å skjønne at man ikke kommenterer at andre damer er digge når man er med daten sin? Common fucking sense. Min erfaring er at man får mer weird på kjøpet. Anonymkode: 961a6...ffb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om det bare var en kommentar, sånn sosialt som at oh la la er forventningen hun har til det han skal mene, som noen ironisk kan si, for en tøffing, om noen som kler og beveger seg som at de tenker de er tøffe, så tenker jeg det bare var observasjon. Kanskje litt mobbende. Om det var en genuin ohlala, ekkelt. Anonymkode: 39824...aef Nei det var mer sånn «wow snasen dame» reaksjon. Hun var ikke pyntete utfordrende men trange, veldig avslørende treningstøy Anonymkode: e365f...810 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Mann 40 her. Nei, du overreagerer ikke. En ting er hva man ser, en annen ting er hva man kommenterer. Syntes du skal fortelle han hva du føler og mener rundt temaet! Anonymkode: 0e9c4...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sa ifra ja. Og han skjønner nok godt hva jeg mener om det nå. Anonymkode: e365f...810 Bra. Folk er forskjellige og har forskjellige referansepunkter. Begge har et ansvar for å tilpasse seg hverandre på ulike punkter. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å bare insistere på å være sosialt oppegående nok til å skjønne at man ikke kommenterer at andre damer er digge når man er med daten sin? Common fucking sense. Min erfaring er at man får mer weird på kjøpet. Anonymkode: 961a6...ffb Kanskje ikke alt skal være auto-dump? Anonymkode: 139c2...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bra. Folk er forskjellige og har forskjellige referansepunkter. Begge har et ansvar for å tilpasse seg hverandre på ulike punkter. Kanskje ikke alt skal være auto-dump? Anonymkode: 139c2...33c Alt er ikke auto-dump, nei. Har ikke skrevet det. Men jeg har mine tanker om hva hun kan være forberedt på videre og hvor frustrert hun kommer til å bli. Jeg er så ferdig med det der. Anonymkode: 961a6...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Det at han går å sjekker ut jenter som han kunne vært bestefar til er jo ekkelt nok, men også utrolig merkelig å gjøre det når han er på date med deg, ja. Jeg hadde nok avsluttet dette om jeg var deg, han høres ut som en tosk Anonymkode: 60cee...775 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alt er ikke auto-dump, nei. Har ikke skrevet det. Men jeg har mine tanker om hva hun kan være forberedt på videre og hvor frustrert hun kommer til å bli. Jeg er så ferdig med det der. Anonymkode: 961a6...ffb Ts her. Jeg er litt enig faktisk. Jeg orker ikke gå rundt i offentligheten med han som kjæresten hans mens blikket hans følger unge lettkledde jenter. Det er faktisk ikke første gangen jeg har merket at han ser på andre mens vi er sammen Anonymkode: e365f...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Var ikke kommentaren en sarkastisk bemerkning om at jentas antrekk ikke var innafor i konteksten? Det er det jeg ville ment, dersom jeg f.eks på kjøpesentret møter en i miniskjørt og magetopp Anonymkode: 33ee4...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Var ikke kommentaren en sarkastisk bemerkning om at jentas antrekk ikke var innafor i konteksten? Det er det jeg ville ment, dersom jeg f.eks på kjøpesentret møter en i miniskjørt og magetopp Anonymkode: 33ee4...a21 Det var ei som gikk ut av et treningssenter i trange treningsklær. Det var nok ikke ironisk dessverre Anonymkode: e365f...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det var mer sånn «wow snasen dame» reaksjon. Hun var ikke pyntete utfordrende men trange, veldig avslørende treningstøy Anonymkode: e365f...810 Da var den en ekkel kommentar. Anonymkode: 39824...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå