AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Drømmer litt om et rundt spisebord til det nye kjøkkenet mitt. Men jeg er redd det SER fint ut men er upraktisk? Og har aldri hatt det så ser ikke for meg hvor stort et stort er eller hvor lite et lite er selv om jeg måler. Så mine spm til dere, viktigst- hvor stort er ditt runde spisebord, og er det god plass til 4 eller liten plass? Hvor mange cm og hvor mange personer er det komfortabelt plass til, mener jeg. Og nummer 2. Er du fornøyd med rundt spisebord eller er det upraktisk? Takk for svar😊 Anonymkode: 62ec4...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Vi regner 60 cm per kuvert. Det betyr at du trenger 80 cm diameter for 4 gode plasser. 120 cm gir 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Vi har 140 cm bord, det er god plass til 6 stk. Er veldig fornøyd med bordet, det eneste som er dumt er at det kan være vanskelig å finne duker som passer. Anonymkode: b3741...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå