Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet var ok, men tok slutt pga vi var for ulike. Vi endte opp med å treffes ute på byen tilfeldig. Han prøvde å gjøre meg sjalu med en annen dame, når jeg snakket med en kompis av meg på utestedet, så han rart på meg . Ellers har det vært slik at han også har dukket opp på samme treningssenter som meg, sett rart på meg.

Fulgt etter meg og himlet med øynene. Jeg har ignorert dette, kan ikke tro han har endret seg så mye og blitt så uhyggelig mot meg. Han skriver stygge meldinger om hvor lite verdt jeg er, har bare ignorert. Men det går innpå meg. Til tider opplevde jeg at han kunne bli sjalu og kontrollerende da vi var sammen, men det var ikke så ille som nå. 

Anonymkode: c149c...27d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor blokkerer du han ikke?

Anonymkode: 5790f...fcc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han skriver stygge meldinger om hvor lite verdt jeg er, har bare ignorert.

Du kan jo svare tilbake: Men fremdeles høy nok verdi for deg til at du bruker en masse tid på meg. Også blokkerer du.

Anonymkode: 108f6...913

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Blokker han på telefonen og alt av SoMe.

Ser du han på gaten så behandle han som luft. Ikke la han se at du blir påvirket, da mister han all makt.

Anonymkode: 74bda...d82

• Liker 1
Skrevet

Ikke skriv eller si noe til han. Han kan potensielt være farlig, særlig om han blir provosert. Blokker overalt. Fortsetter ham å stalke deg, så kontakt politiet 

Anonymkode: 42b14...1f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...