Gå til innhold

Slutt på distribusjon av brev og post i postkassen ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis dette er posten.no som er leverer på både din og naboens pakke, så ligger forklaringen på ulikhetene i dine bestemmelser om hva som skal skje med din pakke om den er for stor til postkassen. Der er valg på posten.no om du vil at pakken skal til hentested, eller om pakken skal settes igjen et bestemt sted ved/på bopel. 

Anonymkode: fb9ce...083

Og det har jeg gjort, de kan sette pakke innforbi porten.

Anonymkode: 6a60c...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Duff skrev (På 20.12.2024 den 2.10):

I dag måtte jeg til rema for å hente en pakke som fint kunne fått plass i postkassen og på vei hjem ser jeg naboen har fått en pakke forstår for postkassen så den hang de på døra i en pose... jeg bestiller mye som passer i kassa mi men det havner alltid på rema.det er på tide posten får tilbake avisene og magasinene. Jeg får en del regninger rett i nettbank og det er greit men så er det alle andre regninger som kler i apper, ulike appee..jeg vil ha de på papir i kassa. Da kunne jeg slipper kassert med eegninger. Hvis det skal være poest en gang i uka så er forfallsdato så kort at fristen er gått ut før de ligger i kassa.

Takke meg til å bli gammel...

Posten bør få tilbake avisene og magasiner?

Posten har aldri levert ut aviser... Posten leverer ut magasiner fortsatt, til de få som kjøper det. Men de fleste magasiner kutter ut papirutgaver fordi ingen kjøper det... Hvor mange magasiner i papirformat abonnerer du på?

Anonymkode: fea0d...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Posten har aldri levert ut aviser... Posten leverer ut magasiner fortsatt, til de få som kjøper det. Men de fleste magasiner kutter ut papirutgaver fordi ingen kjøper det... Hvor mange magasiner i papirformat abonnerer du på?

Her leverer posten avisen.

Anonymkode: 6a6f5...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jovisst har posten levert aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...