AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Eller er det oppskrytt for deg og noe du gjør bare fordi partner ønsker det? Anonymkode: 9f791...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Jeg elsker å kline. Og jeg kan kline. M44 Anonymkode: eb117...90c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Stort sett noe jeg gjør når partner vil. Men hun er heller ikke en «klineperson», så det er jo ganske sjeldent. Anonymkode: e8d98...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Veldig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller er det oppskrytt for deg og noe du gjør bare fordi partner ønsker det? Anonymkode: 9f791...ad5 Elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magwen Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Er utrolig deilig å kline. Lange frekke tungekyss. Blir kåt av det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg elsker å kline. Blir også veldig tent av det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Liker det veldig godt, samtidig som en kjenner, stryker, tafser og klemmer. Men har reagert noen ganger på at det er en del som er fryktelig ivrige. Finner liksom ikke takt&tempo. Da blir det ikke helt det store 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbeforelong Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Det må til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr X Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Det er deilig å kline med dama, elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herre min herreman Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Åh, så du er nysgjerrig nå, ja? 😏 Men ærlig talt, det er vel litt personlig, ikke sant? Jeg kan jo ikke akkurat svare for alle menn, men jeg antar at det er ganske vanlig å like det, med mindre du er en av de som synes kyssing er «overrated». Men for å være helt ærlig, det kommer vel an på situasjonen – ikke alle liker å kline med hvem som helst, men med riktig person, hvem vet? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Ja 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå