AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jobber i renhold og må opp kl 04.50 hver morgen. Det er utrolig slitsomt å jobbe som renholder med en sjef som krever itillegg, pluss 3 barn - ene er 14 da. Sjefen nekter oss så også fravær og sier at vi får ekstra arbeid når vi er tilbake igjen og jeg har allerede vondt i skuldre og rygg. Jobber som ringevikar på et sykehjem med demens, tungt men mye mer givende. Jeg er 36 snart og føler at jeg bør hoppe av toget nå med vasking. Hva tenker dere ? Burde jeg følge magefølelsen? Har ingen utdanning men jobbet i flere år på sykehjem. Når lederen vår er nazi på det meste, får det meg til å vil bort. Anonymkode: 8bf86...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Hvis du har lyst kan du vel bare hoppe? Eneste jeg knæsj komme på er en ulempe, er jo at du må inn i turnus. Anonymkode: d83dc...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du har lyst kan du vel bare hoppe? Eneste jeg knæsj komme på er en ulempe, er jo at du må inn i turnus. Anonymkode: d83dc...e3c Ja men det å stå opp kl 04.50 hver dag er så vanskelig. Så nesten fristende med turnus. Bare dumt de krever helsefagutdanning hos de fleste, jeg hsr erfaringen. Anonymkode: 8bf86...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå