Gå til innhold

Sa jeg var kjempesøt, at alt meg meg var søtt☺️ Hva legger dere menn i dette utsagnet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At alt meg meg var søtt . Elsket  selvsagt han sa det😍          Stemmen, at jeg var tvers igjennom søt.

Anonymkode: 9464e...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er han?

En nabo du snakket med i innkjørselen? En klassekompis? En kollega? Eksen din? Lillebroren din? Mannen i kassa på butikken? Bestekompisen din? Mannen til bestevenninna di?

Anonymkode: 741a6...4ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare veldig positivt. Konkret kan det bety at han har lagt alt i dine hender ved å si dette. Vil du ha han er det bare å vurdere det, han er din i så fall.

Anonymkode: 39f0f...37e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr det han sier, hva annet mener du det kan bety enn det han sier, siden du spør mener jeg? 

Anonymkode: e52ec...6d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo hva ordet søt betyr?

Hva akkurat denne personen mente akkurat da, kommer an på kontekst. Det KAN for oppleves  veldig nedlatende, hvis du snakker om noe alvorlig eller komplisert.

Det kan være en hyggelig måte å si at det er mye flott med deg, men jeg er ikke tiltrukket. Eller jeg er tiltrukket.

Det kan være en måte å si at du er sjarmerende selv om du ikke er pen. Eller at du har en litt barnslig og uskyldig måte å være på. 
Hva er det som gjør at du er i tvil om hva han mener?

Anonymkode: fb4de...0e3

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du var kjempesøt - er et statement som i seg selv ikke nødvendigvis trenger bety noe mer.

men så bestemte han seg for å si at alt med deg var søtt. Da kan du nok anta med rimelig sikkerhet at han er interessert i noe greier ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor overtenke sånn? Du vet jo hva ordet betyr. Jeg kjenner jeg blir frustrert over alle disse spørsmålene. Hva menes med det og det her inne. Slutt å overtenke. Rett og slett. 

Anonymkode: d960d...b89

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor overtenke sånn? Du vet jo hva ordet betyr. Jeg kjenner jeg blir frustrert over alle disse spørsmålene. Hva menes med det og det her inne. Slutt å overtenke. Rett og slett. 

Anonymkode: d960d...b89

Enig, er det livet bak en skjerm som gjør at så mange ikke forstår sosiale koder og settinger lenger tro?

Anonymkode: fb4de...0e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...