Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg når du møter kona til han du vet har noen på si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du i en sosial sammenheng møter paret der du vet han er utro. 

Blir du klein? Vil du komme deg bort fra situasjonen raskest mulig? 

Hvordan oppfører du deg? 

Anonymkode: c8ea9...6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sagt det jeg 🤷👀

Anonymkode: 89762...cbb

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Som normalt. 

Jeg har ikke verdens beste pokerfjes, men akkurat det går helt greit. Det er liksom så.. vanlig? Dessverre.

Anonymkode: f7320...513

• Liker 2
Skrevet

Kjenner ikke sånne folk heldigvis. Sier til han at om han ikke sier det selv, så sier jeg det. Ellers har jeg kuttet ut bekjente eller når hun ikke tror meg

Anonymkode: dab08...7d7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hadde sagt det jeg 🤷👀

Anonymkode: 89762...cbb

De tror ikke på det uansett 

Anonymkode: dc390...6d4

• Nyttig 1
Skrevet

Vanlig. Jeg vet at disse damene foretrekker å ikke vite det eller vet, men lukker øynene. 

Anonymkode: dc390...6d4

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen har rett til å sette meg i en slik situasjon. Jeg klarer ikke å late som. Ingenting. 

Jeg fikk vite det da to venninner var utro. Sa da klart fra om at jeg ikke har respekt for slikt, og om de bedrev slike ting fikk de holde det langt unna meg. Videre unngikk jeg mennene deres fullstendig. Kan jo ikke risikere å havne i samtale med dem. Det gikk selvfølgelig utover sosialt samvær med disse to venninner også. Ene har nå heldigvis skilt seg. 

Anonymkode: d9cf3...2fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde funnet en måte å si det eller hintet til at utroskap er noe som kan skje alle, hint hint. 

Anonymkode: 7d3ee...6b0

Skrevet

Det man ikke vet, har man ikke vondt av. Eller kanskje hun vet, og synes det er greit. 

Anonymkode: 24bd2...784

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen har rett til å sette meg i en slik situasjon. Jeg klarer ikke å late som. Ingenting. 

Jeg fikk vite det da to venninner var utro. Sa da klart fra om at jeg ikke har respekt for slikt, og om de bedrev slike ting fikk de holde det langt unna meg. Videre unngikk jeg mennene deres fullstendig. Kan jo ikke risikere å havne i samtale med dem. Det gikk selvfølgelig utover sosialt samvær med disse to venninner også. Ene har nå heldigvis skilt seg. 

Så det var deres menn som tok staten ved å føle seg utfryst av deg?

Anonymkode: 24bd2...784

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvordan oppfører du deg? 

Jeg sier at han er utro. Enkelt 👍 "Hey, mannen din er utro, her er bevisene"

Endret av askjiir
  • Nyttig 1
Skrevet

Mye if’s and but’s her. En hel haug situasjoner hvor det er helt unaturlig å ta opp noe såpass privat og personlig. Så da lar jeg det nok bare passere. Kommer an på min rolle til den som er utro og. Er det min venn som er utro, sier jeg på tomannshånd at jeg ikke liker å bli satt i en sånn ubehagelig situasjon. Er det noen som er utro mot min venn, sier jeg mest sannsynlig fra men i en annen situasjon enn offentlig. Ønsker ikke å sette vennen i forlegenhet foran folk.

Hvis begge to er fjernt bekjente anser jeg det neppe som min sak å si noe, med mindre en av de har vært drittsekk mot meg eller andre jeg kjenner.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 17.10):

Hvordan oppfører du deg? 

Det er faktisk ganske mye du må ha førstehands-kunnskap for at du i det hele tatt kan konkludere med utroskap.

Du må vite, ikke bare hørt fra noen at han er utro

Du må vite hvilket forhold de har. Det kan godt henne hun både vet, og godtar. 

De fleste vet ikke, men hører på masse sladder, og tror mye rart. Har vært borti slike folk. 

Anonymkode: 3a69b...b8f

AnonymBruker
Skrevet

Den gangen jeg fant ut at en forlovet fyr hadde vært utro med min venninne så sendte jeg damen hans en sms. Jeg syns det er så feil at sånt skal foregå i det skjulte.

Fyren sa til damen sin at han ble voldtatt, så de er fremdeles sammen og hun syns synd på han

Jeg syns det er litt rart for jeg vet de brukte hele søndagen sammen. De lå sammen på dagtid som edru også. 

Anonymkode: 316ff...27b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Den gangen jeg fant ut at en forlovet fyr hadde vært utro med min venninne så sendte jeg damen hans en sms. Jeg syns det er så feil at sånt skal foregå i det skjulte.

Fyren sa til damen sin at han ble voldtatt, så de er fremdeles sammen og hun syns synd på han

Jeg syns det er litt rart for jeg vet de brukte hele søndagen sammen. De lå sammen på dagtid som edru også. 

Anonymkode: 316ff...27b

God venninne du er, da..

Anonymkode: f7320...513

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...