Vico Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Orker ikke negative kommentarer, har nok med meg selv😔 Kjæresten min sitter inne, og han pleier alltid ringe meg 2 ganger i uken. Han ringte meg mandag siden sist og fortalte meg at det hadde vært bråk mellom han og en annen insatt og at den insatten hadde beit han i låret. Så sa han « Jeg tror ikke det blir prøveløslatelse på meg ass». Han sa også han var kjempe glad i meg og kanskje han ringe meg igjen på onsdag. Kan de ha hindret han å ringe ut? Kan de ha gitt han konsenkvenser ? Men hvordan fikk han ringe på mandag, kan de hatt han det etter han ringte meg? Han kan umulig ikke ringt meg med vilje, jeg er sikker noe har skjedd. Når jeg ringer til fengselbetjentene og spør om de kan gi han beskjed om å ringe meg, så sier de at de skal gi beskjed til han at han skal ringe meg, men de vil ikke gi meg noe info om det går bra. Jeg spurte om han kan ha konsenkvenser for hvis det har vært bråk mellom han og en annen insatt, da sa hun mulig !.. Får han lovt å gi beskjed til pårørende at han får ikke ringt?.😭🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nå kjenner ikke jeg til fengselslivet, men tenker at han kan ha fått kosekvens av det bråket han og enn annen innsatt hadde sånn at han ikke får ringe ut eller ta imot samtaler. Som kjæreste så regnes nok ikke du som pårørende, og de har dermed ikke lov til å gi ut informasjon om han. Kjenner du familien hans (mor/ far/ søsken), så kan du jo ringe en av dem å høre. Anonymkode: 5bd4a...a38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 2 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå kjenner ikke jeg til fengselslivet, men tenker at han kan ha fått kosekvens av det bråket han og enn annen innsatt hadde sånn at han ikke får ringe ut eller ta imot samtaler. Som kjæreste så regnes nok ikke du som pårørende, og de har dermed ikke lov til å gi ut informasjon om han. Kjenner du familien hans (mor/ far/ søsken), så kan du jo ringe en av dem å høre. Anonymkode: 5bd4a...a38 Jeg har ikke kontakt med familien hans😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Vico skrev (18 minutter siden): Jeg har ikke kontakt med familien hans😔 Da blir det nok vanskelig. Du får nesten bare vente til han kontakter deg igjen da. Anonymkode: 5bd4a...a38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Pårørende vil kunne få beskjed om han får inndradd goder som telefon, om gan settes på isolat, eller hvis han blir utsatt for noe. Anonymkode: 9fc3c...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 2 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pårørende vil kunne få beskjed om han får inndradd goder som telefon, om gan settes på isolat, eller hvis han blir utsatt for noe. Anonymkode: 9fc3c...9ae Får jeg beskjed om han er på isolat eller at han får ikke ringt ? Jeg er kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Vico skrev (1 minutt siden): Får jeg beskjed om han er på isolat eller at han får ikke ringt ? Jeg er kjæresten Kommer jo helt an på om han har ført deg opp som pårørende det. En kjæreste er ikke automatisk en pårørende som får vite alt mulig Anonymkode: 401b8...a2e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Ikke hvis du ikke står oppført som pårørende. Anonymkode: 85739...419 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 2 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer jo helt an på om han har ført deg opp som pårørende det. En kjæreste er ikke automatisk en pårørende som får vite alt mulig Anonymkode: 401b8...a2e Han har registert mitt nummer men tror ikke som pårørende. Han har sikkert ikke tenkt på det. Men han har fortsatt ikke ringt og jeg er så bekymret. Vet ikke om jeg kan sende et brev. Om han får de i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Vico skrev (46 minutter siden): Jeg har ikke kontakt med familien hans😔 Men kan du kontakte dem allikevel? Anonymkode: bf627...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Hva er du bekymret for egentlig? Anonymkode: fe27b...8cc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 2 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men kan du kontakte dem allikevel? Anonymkode: bf627...d09 Familien hans bor ikke her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 2 timer siden Forfatter #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er du bekymret for egentlig? Anonymkode: fe27b...8cc Om hva er grunnen han ikke ringer. Om det går bra med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Vico skrev (11 minutter siden): Får jeg beskjed om han er på isolat eller at han får ikke ringt ? Jeg er kjæresten Hvis du er pårørende vil du kunne få beskjed, hvis ikke får du ikke vite noe. Du kan kontakte advokaten hans for å høre. Anonymkode: 9fc3c...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Vico skrev (6 minutter siden): Familien hans bor ikke her i Norge. Hvor lenge har han vært i Norge da, å har han fått fast opphold/ statsborgerskap? Anonymkode: 5bd4a...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Det var litt av et kjæresteemne du har funnet…. Hva sier foreldrene dine til denne drømmesvigersønnen? Anonymkode: 897f9...112 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Vico skrev (20 minutter siden): Om hva er grunnen han ikke ringer. Om det går bra med han? Han er i fengsel. Går vel så bra som det kan gå. Han er neppe dau liksom. Anonymkode: fe27b...8cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 1 time siden Forfatter #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det var litt av et kjæresteemne du har funnet…. Hva sier foreldrene dine til denne drømmesvigersønnen? Anonymkode: 897f9...112 Det er mitt problem ikke ditt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 1 time siden Forfatter #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvor lenge har han vært i Norge da, å har han fått fast opphold/ statsborgerskap? Anonymkode: 5bd4a...a38 Ja han har norsk statsborgerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #20 Del Skrevet 54 minutter siden Vico skrev (1 time siden): Får jeg beskjed om han er på isolat eller at han får ikke ringt ? Jeg er kjæresten Nei du får ingen info om han er på isolat, om han mangler penger til å ringe ut, eller ringt opp minuttene sine, eller andre mulige årsaker. Det eneste du kan få vite er om han er sendt på sykehus av helsemessige årsaker. Det gjelder også kun dersom du er oppført som nærmeste pårørende. Det å gi deg info om han sitter på isolat, er brudd på taushetsplikten. Isolat er en konsekvens av dårlig oppførsel, noe pårørende ikke har krav på å vite. Det er noe han selv må bestemme om han vil dele eller ikke. retten er på hans side her, og fengselsbetjenten kan ikke gi deg info. Har du prøvd å søke om besøk? Det kan være han ikke kan ringe ut, hvis noe har skjedd slik at han har brukt opp ringetidene sine andre steder. Anonymkode: 01537...de5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå