AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Men så har vi ikke det. Fordi en av kollegaene er en mobber, en annen bryter taushetsplikt i sitt tillitsverv, og leder ivaretar ikke sykemeldte ansatte. Jeg jatter bare med for hva annet kan man gjøre? Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: cdc95...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Absolutt. Hvis lederen fremsnakker sånne ting, er det som regel et tegn på at noe ikke stemmer. På min gamle arbeidsplass skrøt lederen av at vi hadde så utrolig lavt sykefravær, men vi ansatte visste jo hvorfor det var så lavt. Vi var redde for å bli hjemme... Anonymkode: 9a034...7b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt. Hvis lederen fremsnakker sånne ting, er det som regel et tegn på at noe ikke stemmer. På min gamle arbeidsplass skrøt lederen av at vi hadde så utrolig lavt sykefravær, men vi ansatte visste jo hvorfor det var så lavt. Vi var redde for å bli hjemme... Anonymkode: 9a034...7b0 Hehe, norsk arbeidsliv ass. Akkurat som ustabile forhold på Facebook. Det skrytes med bilder Anonymkode: 6dbe2...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå