AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Firestjerners middag, 71 grader nord, Norges tøffeste, Kompani Lauritzen, Torpet, Farmen, og omtrent alt annet. Før var det vanlige folk som deltok på slike ting. Hva er det neste, Kvitt Eller Dobbelt med Staysman og Sophie Elise? Jeg er så dritt lei kjendiser. De er over alt på TV, Selv NRK. Det er de samme 10-20 kjendisene som blir resirkulert til all slags mulig dritt-tv. Deltok du på Idol for 20 år siden (og ikke vant) så er du faan meg førsteside kjendis i 2024. Og konseptet er enkelt, ta en gruppe folk som har et kjent ansikt, betal de masse penger, og dingle de foran ansiktene på seerne som om det skulle ha vært gull og diamanter for uteliggere. Også har vi "festlige" komikerne, som ler av egne vitser. Lista for komedie i Norge har sunket så lavt, at den kunne ha vært snubletråd i helvete, samtidig som disse komikerne danser limbo med djevelen. Norsk komedie kan oppsummeres med en gjeng sleske nepo babies som ler av interne vitser, og nordmenn synes det er humor. Oi, se som de ler av egne vitser og lager grimaser, da må jeg også le!!! Komikere som opptrer for 50 stykker på en sliten torsdag i en eller annen kjeller er tydeligvis kjendis i dag. Det var ikke alltid slik. Kjendisene var noe man så en sjeldent gang i blant på tv. Og hvis man se de så var det en grunn til det. I dag skal de dyttes ned i halsen, og opp i ræva. Samtidig. Jeg er så dritt lei kjendiser. Hvorfor gjør vi dette mot oss selv? Anonymkode: ec480...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Norges Tøffeste, Farmen og Torpet er med helt vanlige ukjente personer, så det var dårlige eksempler du kom med. Utenom det så er alt helt frivillig å se på, liker du det ikke er det bare å sette på noe annet. Selv elsker jeg det, så håper det blir enda mer. Anonymkode: 486db...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Norges Tøffeste, Farmen og Torpet er med helt vanlige ukjente personer, så det var dårlige eksempler du kom med. Utenom det så er alt helt frivillig å se på, liker du det ikke er det bare å sette på noe annet. Selv elsker jeg det, så håper det blir enda mer. Anonymkode: 486db...70c De du nevner er i mindretall. Den du siterer har helt rett og kommer tvert om med gode eksempler. Anonymkode: eb18e...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå