Gå til innhold

Øyekrem eller noe som hjelper på hovne øyne etter gråt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har brukt kalde vadkekluter,ting fra frys og kjøleskap til øyne men ingenting fungerer. Går med hovne øyne i 3dager etter gråt.

Anonymkode: a594b...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har brukt kalde vadkekluter,ting fra frys og kjøleskap til øyne men ingenting fungerer. Går med hovne øyne i 3dager etter gråt.

Du kan forsøke øyedråper for allergi, f.eks. Livostin. Fås kjøpt uten resept på apotek og dagligvare med apotekutsalg. Håper det går bra med deg♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du grått i tre dager? Eller gråt du for tre dager siden og øynene er fortsatt hovne tre dager etter? 

Anonymkode: 763a7...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, skal prøve det. Er det noen øyekremer som virker? Har sett at noen har skrevet det før men husker ikke hva.

Når jeg griner , om det er 1min eller 30min så blir jeg hoven i 3 dager. Men må jo ut for døren, men ser ikke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv viscotears øyegele. Jeg bruker innimellom dem mot øyetørrhet.

Jeg fikk en allergisk reaksjon for litt siden der øynene klødde og ble hovne, tok på gelen som lindret og hjalp veldig på hevelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et øyeserum med en metallkule som masserer under øyet når du tar den på, inneholder koffein og jeg bruker å ha den i kjøleskapet slik at den er kald. Funker supert

Anonymkode: 1de83...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å bruke en teskje, holder den under kaldt vann til den er iskald og legger den på øyelokket og rundt. Det roer ned hevelsen noe helt sinnsykt hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 14.46):

Går med hovne øyne i 3dager etter gråt.

Ta tak i problemet og ikke kamufler.

Anonymkode: 16332...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...