Pimpernella Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Er det sånn at gutter slutter tidligere enn jenter med å ha venner på overnattingsbesøk? Kan ikke huske at broren min hadde kompiser på overnatting når han kom i tenårene?
Gjest baby-E Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 tror det varierer veldig fra gutt til gutt. Mine svogere har til stadighet kamerater til overnatting..
flopp Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Det er nok forskjellig fra gutt til gutt, men jeg innbiller meg at når barna nærmer seg tenårene så blir dette mer og mer en jentegreie?! Jentene er vel mer glad i å skravle og fnise til langt på natt
Gjest Gjest_Ester_* Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Sønnen min er 15 og han har ofte kamerater på overnatting.
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Er ikke dette egentlig mest en jentegreie uansett da?
Gjest baby-E Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Er ikke dette egentlig mest en jentegreie uansett da? ← ikke det jeg har erfart
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Er ikke dette egentlig mest en jentegreie uansett da? ← Tror ikke det. Sønnen min er 13. Han overnatter borte eller har noen på overnatting omtrent hver helg.
Jane How Skrevet 2. mars 2006 #8 Skrevet 2. mars 2006 Tenåringsgutter har jo ofte LAN, da blir det som regel overnatting. Men tror ikke det er så vanlig at en gutt har en kamerat på besøk for å overnatte "uten grunn".
Gjest -eline- Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 Hva er LAN? :klø: ← LAN= Local Area Network. Sosialt sett så er det vel å koble opp datamaskinene til hele kompisgjengen og spille over nettverk, dele filer etc.
Gjest Bodillen Skrevet 2. mars 2006 #11 Skrevet 2. mars 2006 Sønnen min på 15 har stadig overnattingsbesøk, eller han sover borte. Men det er bare 2 kamerater han har for vane å gjøre dette med. Like mye nå som da han var yngre.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #12 Skrevet 2. mars 2006 Lillebroren til sambo (han er 12 år) har/er på overnattingsbesøk nesten hver helg, så hvertfall i gjengen hans er det helt vanlig.
hecuba Skrevet 2. mars 2006 #13 Skrevet 2. mars 2006 Tenåringsgutter har jo ofte LAN, da blir det som regel overnatting. Men tror ikke det er så vanlig at en gutt har en kamerat på besøk for å overnatte "uten grunn". ← Hender broren min og kompisen har det. De er nå snart 21 og 22.
Ann Mari Skrevet 2. mars 2006 #14 Skrevet 2. mars 2006 Sønnen min på 13 har overnatting hver annen helg (for da er han hos meg), min eldste på 18 har også overnatting i ny og ne, men det er ikke av gutter
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2006 #15 Skrevet 2. mars 2006 Tenåringsguttene mine er på/arrangerer ofte selv LAN - det er det som er saken for gutter.
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #16 Skrevet 3. mars 2006 Har en sønn på 15 år. Han har fortsatt overnattinggjester og overnatter selv hos venner. Nå sist i vinterferien. Jeg hørte de spilte (PS2 og pc), skravlet og lo. Ved totiden var de oppe og ordnet seg nattmat.Jeg synes det er koselig. Jeg har også ei jente i tenårene. Det er nok litt mindre overnatting på sønnen min enn på datteren min, men skravlinga og latteren er nok den samme selv om samtaleemnene nok er litt forskjellige.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #17 Skrevet 3. mars 2006 LAN= Local Area Network. Sosialt sett så er det vel å koble opp datamaskinene til hele kompisgjengen og spille over nettverk, dele filer etc. ← thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå