Gå til innhold

Gutter og overnatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at gutter slutter tidligere enn jenter med å ha venner på overnattingsbesøk?

Kan ikke huske at broren min hadde kompiser på overnatting når han kom i tenårene?

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

tror det varierer veldig fra gutt til gutt.

Mine svogere har til stadighet kamerater til overnatting..

Skrevet

Det er nok forskjellig fra gutt til gutt, men jeg innbiller meg at når barna nærmer seg tenårene så blir dette mer og mer en jentegreie?! Jentene er vel mer glad i å skravle og fnise til langt på natt :)

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet

Sønnen min er 15 og han har ofte kamerater på overnatting.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er ikke dette egentlig mest en jentegreie uansett da?

Gjest baby-E
Skrevet

ikke det jeg har erfart ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke det. Sønnen min er 13. Han overnatter borte eller har noen på overnatting omtrent hver helg.

Skrevet

Tenåringsgutter har jo ofte LAN, da blir det som regel overnatting. Men tror ikke det er så vanlig at en gutt har en kamerat på besøk for å overnatte "uten grunn".

Gjest -eline-
Skrevet
Hva er LAN? :klø:

LAN= Local Area Network. Sosialt sett så er det vel å koble opp datamaskinene til hele kompisgjengen og spille over nettverk, dele filer etc.

Gjest Bodillen
Skrevet

Sønnen min på 15 har stadig overnattingsbesøk, eller han sover borte. Men det er bare 2 kamerater han har for vane å gjøre dette med. Like mye nå som da han var yngre.

Gjest gjest1
Skrevet

Lillebroren til sambo (han er 12 år) har/er på overnattingsbesøk nesten hver helg, så hvertfall i gjengen hans er det helt vanlig.

Skrevet
Tenåringsgutter har jo ofte LAN, da blir det som regel overnatting. Men tror ikke det er så vanlig at en gutt har en kamerat på besøk for å overnatte "uten grunn".

:Nikke:

Hender broren min og kompisen har det. De er nå snart 21 og 22.

Skrevet

Sønnen min på 13 har overnatting hver annen helg (for da er han hos meg), min eldste på 18 har også overnatting i ny og ne, men det er ikke av gutter :)

Gjest Donna
Skrevet

Tenåringsguttene mine er på/arrangerer ofte selv LAN - det er det som er saken for gutter.

Gjest gjesta
Skrevet

Har en sønn på 15 år. Han har fortsatt overnattinggjester og overnatter selv hos venner. Nå sist i vinterferien. Jeg hørte de spilte (PS2 og pc), skravlet og lo. Ved totiden var de oppe og ordnet seg nattmat.Jeg synes det er koselig.

Jeg har også ei jente i tenårene. Det er nok litt mindre overnatting på sønnen min enn på datteren min, men skravlinga og latteren er nok den samme selv om samtaleemnene nok er litt forskjellige.

Gjest Gjesta
Skrevet
LAN= Local Area Network. Sosialt sett så er det vel å koble opp datamaskinene til hele kompisgjengen og spille over nettverk, dele filer etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...