AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #41 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 21.20): AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 13.17): Dette. En ansvarlig, voksen mann holder dette for seg selv og løser problemer med egen familie selv. Nå har han veltet problemene over på TS. Anonymkode: 02c43...931 Mulig han er så styrt og kontrollert hele livet at det ble for vanskelig for han å takle alene. Så han snakker med den han stoler på, det er ikke noe rart med det? Jeg reagerte på den øverste kommentaren. Hvis jeg hadde oppdaget at han holdt ting tilbake for meg så hadde jeg sett på det som rødt flagg og gått fra han. Men hvis ikke han velger deg foran de så blir dette et mareritt for deg. 😓 Å sjanse på at et barn løser det er altfor risikofylt. Barn kan ikke returneres hvis ting går dårlig. Da er du stuck med svigers for alltid. 🙁 Min familie er heller ikke god. Hadde aldri valgt de over en flott fyr. ALDRI. Anonymkode: aedd3...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #42 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 21.20): AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 13.17): Dette. En ansvarlig, voksen mann holder dette for seg selv og løser problemer med egen familie selv. Nå har han veltet problemene over på TS. Anonymkode: 02c43...931 Mulig han er så styrt og kontrollert hele livet at det ble for vanskelig for han å takle alene. Så han snakker med den han stoler på, det er ikke noe rart med det? Jeg reagerte på den øverste kommentaren. Hvis jeg hadde oppdaget at han holdt ting tilbake for meg så hadde jeg sett på det som rødt flagg og gått fra han. Men hvis ikke han velger deg foran de så blir dette et mareritt for deg. 😓 Å sjanse på at et barn løser det er altfor risikofylt. Barn kan ikke returneres hvis ting går dårlig. Da er du stuck med svigers for alltid. 🙁 Min familie er heller ikke god. Hadde aldri valgt de over en flott fyr. ALDRI. Anonymkode: aedd3...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #43 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 21.20): AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 13.17): Dette. En ansvarlig, voksen mann holder dette for seg selv og løser problemer med egen familie selv. Nå har han veltet problemene over på TS. Anonymkode: 02c43...931 Mulig han er så styrt og kontrollert hele livet at det ble for vanskelig for han å takle alene. Så han snakker med den han stoler på, det er ikke noe rart med det? Jeg reagerte på den øverste kommentaren. Hvis jeg hadde oppdaget at han holdt ting tilbake for meg så hadde jeg sett på det som rødt flagg og gått fra han. Men hvis ikke han velger deg foran de så blir dette et mareritt for deg. 😓 Å sjanse på at et barn løser det er altfor risikofylt. Barn kan ikke returneres hvis ting går dårlig. Da er du stuck med svigers for alltid. 🙁 Min familie er heller ikke god. Hadde aldri valgt de over en flott fyr. ALDRI. Anonymkode: aedd3...e29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #44 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han mente jeg ikke støttet han siden min umiddelbare respons ikke var å be han velge meg over de. Jeg sa jeg ikke ville han skal velge bort hele familien sin for meg. Han sier han er villig til å gjøre det, men det er jo her jeg får tvil siden jeg ikke kan garantere han at vi er sammen om 5 år, men at han (nesten) garantert har familien sin da, som et eksempel. Jeg sa jeg stjes det er urettferdig å klassifisere det som at jeg ikke støttet han, at jeg gjør så godt jeg kan men ikke kan BE han velge meg. Det høres ut som om han er så skadet etter en psykisk voldelig barndom og liv med familien at han tror at det er kjærlighet når de kontrollerer, dominerer og bestemmer alt over han hele tiden. Så når du ikke ville stille samme ultimatum som familien om å velge deg over de, så forstår han ikke at DET er kjærlighet, å gi han frihet til å velge selv. Opplevde dette selv en gang når jeg var rundt hans alder. Jeg traff endelig på et menneske som ikke brukte tvang mot meg når jeg fortalte han noe. Jeg tenkte inni meg, bryr han seg ikke om meg??? Vet bedre nå. Men dette er ille. Han trenger mye terapi, mye arbeid. 😥 Og jeg ville anbefalt å kuttet ut familien, men HAN må ta det valget. Anonymkode: aedd3...e29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #45 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 13.12): Tamilere! Anonymkode: a534b...e8b Fra Sri Lanka, kristne av høyt kaste.. Vet om flere som har tatt kampen mot foreldrene sine. Foreldre som har nektet barna selv om "onklene" har godkjent det. Jenter som har jobbet og gitt en sum hver måned til foreldrene sine for at de skulle ha medgift den dagen de møtte noen innen de kriteriene foreldrene hadde. Men når dagen kom var det full sjau, foreldrene tok pengene selv.. pushet andre respektable på dem for å overtale dem til å ombestemme seg. Nei, du vil nok aldri bli akseptert. Typen din blir kanskje uthengt og forvist fra sine egne. Er du heldig så har han greie foreldre som vil respektere valget hans. Anonymkode: e35f7...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #46 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 21.20): Mulig han er så styrt og kontrollert hele livet at det ble for vanskelig for han å takle alene. Så han snakker med den han stoler på, det er ikke noe rart med det? Anonymkode: 4161c...4a0 Han bør vel stole på sin fremtidige kone og snakke med hun, som han stoler på? Og finne ut hva og hvordan de vil ha det og hvordan de vil leve? Ikke sin gærne mor og far og bror og onkler? Han har vel levd i landet såpass lenge at han kanskje bør begynne å tilpasse seg landet, lover og regler der han har frivillig har valgt å være…? Hun er jo heller ikke norsk etter hva jeg forsto, men i den familiens øyne er hun det ( = hore? … ) Anonymkode: 68a92...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #47 Del Skrevet 19. desember 2024 Å leve med en mann som er mellom barken og veden er veldig utfordrende. Det går ikke an å gjøre alle til lags, men han kommer nok til å prøve. Og ender opp med at ingen er fornøyd. Jeg snakker av erfaring. Min mann ville også kutte ut familien sin for meg, jeg nektet. Jeg ønsket ikke å stå 100% ansvarlig for ham om han valgte bort familien sin. Som TS også skriver, man vet aldri hvor lenge man er sammen. Vi er ikke sammen lenger og jeg er sjeleglad for at jeg stod på mitt. Årsaken til at vi ikke er sammen lenger er nettopp fordi han forsøkte å gjøre alle til lags men fikk det ikke til. Anonymkode: d3b0a...3db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #48 Del Skrevet 19. desember 2024 Støtt han i at han må velge. Kjipt hvis du investerer 5 år til på forholdet og så plutselig slår han opp fordi foreldrene har funnet en kone til han. Og så står du der alene med et barn som ikke blir godtatt fordi det er halvt norsk og "du droppet å ta p-piller bak hans rygg" Anonymkode: 31f4e...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #49 Del Skrevet 19. desember 2024 Han må velge selv uavhengig av deg. Det skal ikke stå mellom deg og familien. Det skal stå mellom familien og at han kan velge partner selv. Han må velge seg selv eller familien. Da blir valget klarere, og da blir valget uavhengig av hva som skjer med forholdet deres i fremtiden. Dere bør ikke leve i et partnerskap der du må bære byrden og kompensere for at han valgte bort familien sin. Anonymkode: 40986...55a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå