Gå til innhold

FLYTOGVERT ❤️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan jobber dere, hvor lange er arbeidsdagene, hvor starter og slutter man arbeidsdagen - hvordan kommer man seg til togstasjonen når det ikke er annen offentlig transport? Kan man da kjøre egen bil og parkere, eller får man tilskudd til taxi? Hvordan er lønnen, og kan man jobbe redusert med barn inntil 12 år? 

Hilsen spent søker. 

Anonymkode: 697c0...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet der som student på midten av 2000-tallet. Da var det i alle fall et fantastisk sted å jobbe, men har jo ikke prøvd det fulltid da. Mange trivdes godt og var der i maaaange år. Full turnus inkl natt, variabel lengde på vaktene, natt er lengst. De med lengst ansiennitet velger turnus først. Den gang måtte du selv komme deg til oppmøtestedet (som alltid er Oslo S), og taxi, parkering eller annet er selvsagt ditt eget ansvar. Nå går det jo kollektivt hele døgnet fra store deler av Oslo da, og ingen vakter starter før 5. Var aldri noe problem for meg. Lønnen er bra for ufaglært arbeid, og du har rett etter arbeidsmiljøloven til redusert arbeidstid med barn under 12 år. 

Anonymkode: 489a6...442

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg jobbet der som student på midten av 2000-tallet. Da var det i alle fall et fantastisk sted å jobbe, men har jo ikke prøvd det fulltid da. Mange trivdes godt og var der i maaaange år. Full turnus inkl natt, variabel lengde på vaktene, natt er lengst. De med lengst ansiennitet velger turnus først. Den gang måtte du selv komme deg til oppmøtestedet (som alltid er Oslo S), og taxi, parkering eller annet er selvsagt ditt eget ansvar. Nå går det jo kollektivt hele døgnet fra store deler av Oslo da, og ingen vakter starter før 5. Var aldri noe problem for meg. Lønnen er bra for ufaglært arbeid, og du har rett etter arbeidsmiljøloven til redusert arbeidstid med barn under 12 år. 

Anonymkode: 489a6...442

Tusen takk for svar! Håper veldig å bli tilbudt en stilling der. ❤️ Virker som at det er mange søkere. Ts. 

Anonymkode: 697c0...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...