AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Det er under ett år siden jeg ble utsatt for overgrep og vold av en jeg kjenner. det Skjedde to ganger. Dette er noe jeg slet veldig med tiden rett etter, men så bestemte jeg meg for å la det ligge fordi ting ble bedre hos psykolog. Så jeg ville ikke grave unødvendig mye i det noe psykologen respekterte. Såpass mye at når jeg tok det opp en gang i blant, så stoppen hun meg og sa at vi kunne prate om noe annet fordi jeg ville jo tross alt ikke gå inn på det. Det høres rart ut, men har uansett ny psykolog nå, og henne vet ikke dette tror jeg. Men uansett, jeg bor flere mil unna foreldrene mine, noe som gjør at jeg er her over flere dager når jeg først kommer. Nå på juleferie. Men jeg biter meg merke i at de gangene jeg er her hos de, så plager overgrepene meg mer enn når jeg er i hjembyen min. Kan føle meg ekkel og gå noen tanker om det som skjedde. Noen invaderende tanker og bilder. Hvorfor skjer det? Anonymkode: 85c91...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kan det være at du føler deg tryggere der, og at hjernen derfor tillater seg å løfte frem noen bilder? Jeg har hatt stort utbytte av traumebehandling, og anbefaler det virkelig! Det er så verdt det å få det prosessert raskere, overgriperne fortjener ikke at vi bruker årevis på å prosessere. Anonymkode: 912ef...e3b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå