AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hvis jeg tar imot gratis sydenferie mot å være reisefølge og kjæreste i ferien, er det innafor? Er spurt av noen jeg kjenner litt, om jeg joiner opplegget. Anonymkode: f7048...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Kjæreste for anledningen? Altså du later som, og det skal ligges? Det er i så fall prostitusjon. Anonymkode: c6fee...48a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Sånt som det skjer vel oftere enn vi tenker over. Hvis han er en ålreit fyr som du kommer godt overens med, why not? Det der med "prostitusjon" definerer du selv, og tenker du ikke på det som det, så er det ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden innafor? i forhold til hva da? loven? moralsk? vi skjønner ikke. Det der kalles vel eskorte (evt prostitusjon). Om DU klarer å gjennomføre dette så takker du ja. Om du ikke vil så takker du nei. Værre er det ikke. Anonymkode: 90205...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg husker jeg fikk et sånt tilbud fra en flørt fra mange år tilbake , og det var så harry at det var flaut. En blir i realiteten betalt for å ha sex når det passer gubben mot at en får litt sol og varme og mat i gjengjeld Hvor er selvstendigheten og stoltheten i en sånn situasjon ? Jeg husker jeg ble fly forbanna og ba han nærmest ryke og reise. Jeg sa at hvis jeg ville reise på en «uforpliktende « sydentur så ville jeg selvfølgelig ha betalt billetten selv. Anonymkode: 46d23...206 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det er jo et sugar daddy-/eskorte-/"noe i nærheten av prostitusjonsopplegg". Jeg ville ikke gjort det selv, og hvis du var min venninne ville jeg nok vært veldig betenkt på opplegget, og prøvd å snakke om det. (Ikke at noen av mine venninner ville funnet på å vurdere dette, heller.) Hva vil det gjøre med selvfølelsen din? Hva vil det gjøre med din følelse av egenverdi? Hva vil det gjøre med hans holdninger og forventninger til deg? Du er jo kjøpt og betalt: vil han "eie" deg og forlange at du stiller opp når han vil, også i situasjoner der du kanskje er sliten, ikke orker, ikke føler deg helt vel osv osv? Er virkelig ei uke (eller to) i Syden verdt det? Anonymkode: c406e...251 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Dette må du nesten finne ut av selv om det er reelt. Men du har spesifisert så lite av hva du mener med greit at jeg tviler på dette er sant, men heller ett forsøk på å trolle litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hunmedham skrev (14 minutter siden): Sånt som det skjer vel oftere enn vi tenker over. Hvis han er en ålreit fyr som du kommer godt overens med, why not? Det der med "prostitusjon" definerer du selv, og tenker du ikke på det som det, så er det ikke det. Nei, prostitusjon er prostitusjon https://snl.no/prostitusjon Anonymkode: 273b8...0d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Hvis du og den andre personen synes det er greit, så er det greit. Anonymkode: 75254...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, prostitusjon er prostitusjon https://snl.no/prostitusjon Ja, juridisk. Eller - kan det bevises at noen ikke er (nok) kjærester til å kunne dra på tur sammen? Nei. Dermed koker det ned til hvordan dette oppleves for den det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå