AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Skal snart ut og fly og er forkjølet med det ene øret tett. Noen med gode råd og tips for å gjøre dette mindre ubehagelig? Anonymkode: da8df...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #2 Del Skrevet 45 minutter siden Nesespray så alle «kanaler» er åpne Anonymkode: 7f0d1...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #3 Del Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal snart ut og fly og er forkjølet med det ene øret tett. Noen med gode råd og tips for å gjøre dette mindre ubehagelig? Anonymkode: da8df...3ab Jeg ville droppa å flydd, jeg fløy i sommer med samme tilstand, trykket i flyet gjorde at jeg fikk større problemer og sliter enda. Er til behandling hos øre nese hals. Anonymkode: 3314c...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #4 Del Skrevet 33 minutter siden Sett plugger i ørene. Har du ikke tilgang på de spesielle reisepluggene som utligner trykker gradvis, så skaff deg ørepropper, f.eks disse: https://www.europris.no/p-orepropper-10-par-182296 Dette kan hjelpe voldsom ved avgang og spesielt landing. Anonymkode: 725a0...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå