AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På hvilken måte da? Hvor gammel er du? Hmm. Du har lagt merke til at de fleste damer over 60 holder seg flotte? Anonymkode: 474c6...aa6 Flotte? Det er virkelig langt fra flertallet. Og de er fortsatt gamle og jeg synes de aller fleste er veldig langt fra sexy. Er kvinne forresten, 36 år Anonymkode: 05699...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke meningen å være frekk, men får ekle bilder i hodet… Anonymkode: 05699...201 Det fine med å være dame over 60 som bruker sexleketøy er at de bryr seg døyten om hva umodne surpomper på KG mener! Anonymkode: a848e...bf7 6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flotte? Det er virkelig langt fra flertallet. Og de er fortsatt gamle og jeg synes de aller fleste er veldig langt fra sexy. Er kvinne forresten, 36 år Anonymkode: 05699...201 Sexleketøyet bryr seg jo ikke om hvordan de ser ut, så det har jo egentlig ingenting med saken å gjøre. Selv gamle, mindre pene damer kan vel få multiorgasmer av å kose seg med sexleketøy! Anonymkode: a848e...bf7 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #24 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det fine med å være dame over 60 som bruker sexleketøy er at de bryr seg døyten om hva umodne surpomper på KG mener! Anonymkode: a848e...bf7 Der traff du spikeren på hodet. Kos deg masse med dine leketøy, du dame 60+👍👍 Anonymkode: e41c4...936 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #25 Del Skrevet 16. desember 2024 Damer i 60-åra er født ca 1965-1960. De var unge voksne etter seksuelle frigjøringa kom. Tipper mange av de hadde et rikt og godt sexliv som unge voksne. Hvorfor skal de gi seg med det pga alderdommen, hvis de ikke vil? Anonymkode: 42282...a86 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #26 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Damer i 60-åra er født ca 1965-1960. De var unge voksne etter seksuelle frigjøringa kom. Tipper mange av de hadde et rikt og godt sexliv som unge voksne. Hvorfor skal de gi seg med det pga alderdommen, hvis de ikke vil? Anonymkode: 42282...a86 Er bare å kjøre på det, man får ikke noen ny sjanse! Men likevel,- er veldig usikker på hvor mange % som fortsatt koser seg med leketøy etter 60? Anonymkode: e41c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #27 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om jeg var singel, ja. Dessverre så gar mannen min like stor sexlyst som før ☹️ Anonymkode: ae25c...621 Et lite sidespørsmål; hjelper du din mann fortsatt seksuelt på andre måter? Avrunking, suging etc? Anonymkode: 3dfda...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #28 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg er i 60-årene og har deilig sex med mannen min flere ganger i uka. Jeg har aldri hatt interesse for eller følt behov for sexleketøy. Anonymkode: db688...d3e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #29 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Et lite sidespørsmål; hjelper du din mann fortsatt seksuelt på andre måter? Avrunking, suging etc? Anonymkode: 3dfda...eab Syns avrunking var et merkelig ord🙈 Tja, la meg tenke, i dag har jeg avrimet fryseren, avtint kjøttet og avrunket mannen. 😂😂😂 Anonymkode: 474c6...aa6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #30 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er i 60-årene og har deilig sex med mannen min flere ganger i uka. Jeg har aldri hatt interesse for eller følt behov for sexleketøy. Anonymkode: db688...d3e Fint for deg da, men alle har ikke en mann som "funker" lenger, og da er det godt å ha min gode, gamle Rabbit som gjør jobben til fulle fortsatt! Anonymkode: e41c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #31 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Syns avrunking var et merkelig ord🙈 Tja, la meg tenke, i dag har jeg avrimet fryseren, avtint kjøttet og avrunket mannen. 😂😂😂 Anonymkode: 474c6...aa6 Et presist ord til en spesifikk handling, enkelt forklart: Når du tar en manns jadestav i hånden, og drar fram og tilbake, da runker du ham. Når mannens gyldne nektar har ejakulert ut av jadestaven, og han ber om nåde, da har du avrunket ham 😊 Anonymkode: 3dfda...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #32 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Et presist ord til en spesifikk handling, enkelt forklart: Når du tar en manns jadestav i hånden, og drar fram og tilbake, da runker du ham. Når mannens gyldne nektar har ejakulert ut av jadestaven, og han ber om nåde, da har du avrunket ham 😊 Anonymkode: 3dfda...eab Takk for meget billedlig forklaring😁. Må bare fortelle at jeg forstod meget godt hva avrunking betyr, men ordet i seg selv er bare så merkelig og muligens lite brukt i hverdagstalen🤭 *jeg fikk meg en god latter i går kveld, pga det ordet* så takk for det😂🫶 Anonymkode: 474c6...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #33 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Et lite sidespørsmål; hjelper du din mann fortsatt seksuelt på andre måter? Avrunking, suging etc? Anonymkode: 3dfda...eab Ikke like ofte som han skulle ønske, men ja, jeg gjør det. Anonymkode: ae25c...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #34 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke like ofte som han skulle ønske, men ja, jeg gjør det. Anonymkode: ae25c...621 Herregud, skal jeg runke så gjør jeg det selv og alene. Anonymkode: e41c4...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 17. desember 2024 #35 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for meget billedlig forklaring😁. Må bare fortelle at jeg forstod meget godt hva avrunking betyr, men ordet i seg selv er bare så merkelig og muligens lite brukt i hverdagstalen🤭 *jeg fikk meg en god latter i går kveld, pga det ordet* så takk for det😂🫶 Anonymkode: 474c6...aa6 Ble avlatteret du da? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. desember 2024 #36 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Flotte? Det er virkelig langt fra flertallet. Og de er fortsatt gamle og jeg synes de aller fleste er veldig langt fra sexy. Er kvinne forresten, 36 år Anonymkode: 05699...201 Da har du noe å glede deg til 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 17. desember 2024 #37 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det fine med dildo eller annet er at de ikke bryr seg om åssen det ser ut der nede/inne😎 Anonymkode: e41c4...936 Altså akkurat likt som ca. 95% av alle menn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #38 Del Skrevet 17. desember 2024 Tått skrev (6 timer siden): Ble avlatteret du da? 🙈 Haha, ja jeg ble det😂😂 Anonymkode: 474c6...aa6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå