AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei:) Noen som kan si noe om Slinda? Skal kanskje begynne på denne og håper den gir mindre bivirkninger enn kombinasjonspille. Gikk på Yasmin og da la jeg på meg og mistet helt «evnen» til å trene. Anonymkode: 26a7a...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Gikk ett år på tilsvarende pille (gestagen uten østrogen), og hadde det greit de første 4-6 mnd. Ingen menstruasjon. Men et vanvittig søtsug som ikke lot seg kontrollere. Holdt vekten med å tillate meg bare en enkel rute sjokolade et par ganger daglig for å dempe det verste. Etter ca 6 mnd begynte det med mellomblødninger, såpass at til slutt hadde jeg flere dager med litt blødning enn uten hver mnd. Fortsatte å prøve en stund, men mot slutten begynte også hormonell migrene å gå fra noen ganger i året til flere ganger pr mnd. Gav opp. Anonymkode: 3c68e...44a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå