AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Fødte for 4 mnd siden og har siden dagen etter fødsel slitt med at jeg blir helt ekstremt varm og svett. Nettene er verst, men opplever det også på dagtid. Svetten renner og jeg blir ubehagelig varm. Ammer ikke. Hvor lenge skal dette vare? Noen som har lignende erfaringer? Er så slitsomt. Til og med når jeg går ute i -15 grader så renner svetten.. Anonymkode: 07407...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Det er vanlig, ja. Det er hormoner og dritt, og kan ta en stund før går ut av systemet. Jeg ammet, da, så jeg vet ikke hvor lenge det er vanlig å vare når man ikke ammer, eller om det i det hele tatt har noe å si. Med førstemann måtte jeg sove på et håndkle, og skifte dyne minst en gang om natten (måtte ha reserve-dynen liggende klar, og det var selv om jeg snudde den vanlige dynen min flere ganger..). Alt var søkkvått. Det varte vel i 4-5 måneder. Med andremann opplevde jeg knapt dette i det hele tatt. Så tydeligvis litt ymse? Anonymkode: 4d348...c51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fødte for 4 mnd siden og har siden dagen etter fødsel slitt med at jeg blir helt ekstremt varm og svett. Nettene er verst, men opplever det også på dagtid. Svetten renner og jeg blir ubehagelig varm. Ammer ikke. Hvor lenge skal dette vare? Noen som har lignende erfaringer? Er så slitsomt. Til og med når jeg går ute i -15 grader så renner svetten.. Anonymkode: 07407...5d1 Få en sjekk hos fastlegen så du vet at alt er ok. En enkel blodprøve på stoffskifte og andre ting skader ikke. Anonymkode: f7f48...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå