Gå til innhold

Hva får en 19 åring til å bli sammen med menn over 50?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ifølge loven: jo.

At du lager dine egne definisjoner på når folk er voksne kan du ikke forvente at noen andre skal ta hensyn til.

Anonymkode: 11c18...df9

Joda på papiret ja men ikke i praksis. Er som en som nylig har tatt lappen. På papiret er man en erfaren sjåfør som kan kjøre alene uten tilsyn. Likevel er man en langt dårligere sjåfør enn noen som har hatt lappen i 20 år. En på nitten har null voksenerfaring og er i en alder de må øve seg på nettopp det. Og da er det feil at de skal bli sammen med noen med langt lengre fartstid inni voksenlivet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Lillesøster til en venninne av meg er i starten av 20-årene og sammen med en rundt 60. Vi bor i samme nabolag, og jeg har kjent til ham så lenge jeg har bodd her, og hun da enda lengre. Han er en veldig koselig mann, men med en litt rufsete historie da, og med venner som ikke har kommet seg helt ut av det enda. Jeg tror ikke hun røyker noe, men jeg har tenkt en del på det paret, at han introduserer hun unge der inn i et miljø av menn på 60+ som er kjent i nabolaget for at de koser seg litt ekstra i hagen. Det tenker jeg ikke er så bra for henne.
Hun er en veldig fin ung kvinne, både koselig og vakker, så at han vil ha henne tenker jeg er naturlig sånn utenom alder. Hatt flere som har lurt på det forholdet i nabolaget, og trodd det var far og datter. Han er som sagt hyggelig han, og helt ok utsende og holder seg ganske bra for alderen. Jeg tror hun har litt «daddy-issues». Det er det jeg har tenkt for meg selv. Siden søsteren har vært en god venninne av meg, så kjenner jeg godt til faren deres, og det er litt å ta av der. Mulig hun sliter litt med ulikt, og da søker etter en voksen og moden mann, og der er hun i så fall ikke alene. Er ikke rikdom med dem i hvert fall, men de har litt like interesserer, som trening, aktivitet og dyr, så det er vel sånn de fant hverandre. Begge er også utenfor arbeid nå, så de har noe felles der også. Det jeg ser av dem så har de det fint, men vanskelig å si om det blir noe mer langvarig der, når aldersforskjellen er så stor. Selv om mye er likt, så er de på ulike plasser i livet. 

(Opplysningene jeg gir er justert litt, så det skal bli mer generelt.) 

Anonymkode: ea4a0...37e

Hmm, håper det går bra med henne. Når han har kjennt henne i barndommen er det en ekstra sjangse der for at han har huket henne inn bel vitende om noe.

Jeg var selv sårbar en gang i den alderen, men var heldigvis i et forhold med en på egen alder. Om ikke, så kunne kanskje noen ha snappet meg opp om jeg var desperat og alene. Har følt den sårbarheten litt som voksen også, men heldigvis igjen, nok en gang utenfor rekkevidde av noen som kan utnytte mine store behover for trygghet koste hva det koste vil.

Stakkars, håper hun drar fra han.

Anonymkode: 214bf...904

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (7 minutter siden):

Joda på papiret ja men ikke i praksis. Er som en som nylig har tatt lappen. På papiret er man en erfaren sjåfør som kan kjøre alene uten tilsyn. Likevel er man en langt dårligere sjåfør enn noen som har hatt lappen i 20 år. En på nitten har null voksenerfaring og er i en alder de må øve seg på nettopp det. Og da er det feil at de skal bli sammen med noen med langt lengre fartstid inni voksenlivet

Kan de stemme så kan de også bestemme hvem de skal være ilag med. Verken USA eller Norge driver med  tvangsekteskap så du har ingenting du skulle sagt når en voksen ønsker å være sammen med en annen voksen. De er myndig, de bestemmer over seg selv og sitt seksualliv. At du ønsker noe annet for helt fremmede kvinner spiller ingen rolle. Du bestemmer over deg, denne 19 åringen bestemmer over seg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor leser du Se og Hør? 

Anonymkode: c9a8e...050

Underholdning mens jeg venter hos frisøren

Ts

Anonymkode: 36679...aea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Penger og status. 

Det er jo DeCaprio. Grei å ha han på cv. Kjendis. 

Han har og sans for unge damer, de er jo litt lettere å imponere og har mindre erfaring og lavere bodycount. 

Anonymkode: 841ba...35c

Hva slags «cv» er dette, og ikke minst, hva i all verden kan man bruke den til?

Anonymkode: 72c4d...ed9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (15 minutter siden):

Bommer du ikke med 10 år her på Anthony? Leser at han er 62 på nett.... 

Det er jo enda verre😵

I Se og Hør stod det 52, men de kan man jo ikke stole helt på

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo enda verre😵

I Se og Hør stod det 52, men de kan man jo ikke stole helt på

Ts

Det sto 52 om han i en artikkel fra 2015 hos Se og Hør, ja... Det er straks 10 år siden. Kanskje greit å sjekke datoen på ting du leser :D 

Uansett, det står overalt at han er født i 1962. 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Underholdning mens jeg venter hos frisøren

Ts

Da kan du heller lese Cupido eller noe sånt. 

Anonymkode: c9a8e...050

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (1 time siden):

Det sto 52 om han i en artikkel fra 2015 hos Se og Hør, ja... Det er straks 10 år siden. Kanskje greit å sjekke datoen på ting du leser :D 

Uansett, det står overalt at han er født i 1962. 

Det var den nyeste utgaven, men Se og Hør blingser

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio  (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år.

Iføllge bildene ser det ut som bestefar er på tur med barnebarnet sitt.

Jeg vet jo at kjente menn drar damer selv om de ikke har utseendet med seg, (Di Caprio er tjukk, mens Kiedis er godt trent) og Leonardo Di Caprio dumper jo damene den dagen de fyller 25 år.

Jeg forstår ikke hva en 19-åring har til felles med en mann på över 50 år?

Hvorfor finner ikke jentene seg en kjent gutt/mann på sin egen alder, hvis det er kjendisstatus de går etter?

Di Caprio har jo en aktuell filmkarriere og er veldig kjent, mens Kiedis spilte i et band som hadde sin storhetstid på 1990 og 2000-tallet.

Da jeg var 19 år var kjente menn på 50 noe jeg sammenlignet med mine besteforeldre.

Jeg husker jeg syntes at Johnny Depp og Rob Lowe var deilige, men altfor gamle siden de var over 10 år eldre enn meg.

Enkle svaret er sex… og ja, mange unge jenter (og damer) har en greie for eldre menn. Enda så fjernt dette er for enkelte

Anonymkode: 30ea8...be7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg forstår bare ikke likevel at en 19-åring synes at en mann som kunne vært deres bestefar, er seksuelt attraktiv?

Enkelte forelsker seg i en aura. Det er rike kjendiser det er snakk om, da er ikke utseende viktig på samme måte. De ligger med en kjendis, ikke en 50-åring. I tillegg er det sikkert deilig å kjenne det seksuelle begjæret de vekker i en som er så mye eldre. Det ville de nok aldri fått oppleve med en på samme alder. Han ville inspisert henne for cellulitter, det er ikke like gøy. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Begge får noe ut av det. Hvorfor ikke?

Det er akkurat det. Jentene får berømmelse og penger, mennene får en himmelsk smak fra en helt annen erotisk verden, en verden som er lukket for de aller fleste menn i den alderen de nå hører hjemme i.

Anonymkode: 486f5...7e0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Enkle svaret er sex… og ja, mange unge jenter (og damer) har en greie for eldre menn. Enda så fjernt dette er for enkelte

Anonymkode: 30ea8...be7

Er ikke mange unge kvinner på 19 som har en greie for 50åringer, nei. Sorry dude. 

Anonymkode: f5b48...ab0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Enkelte forelsker seg i en aura. Det er rike kjendiser det er snakk om, da er ikke utseende viktig på samme måte. De ligger med en kjendis, ikke en 50-åring. I tillegg er det sikkert deilig å kjenne det seksuelle begjæret de vekker i en som er så mye eldre. Det ville de nok aldri fått oppleve med en på samme alder. Han ville inspisert henne for cellulitter, det er ikke like gøy. 

Det er akkurat det. Jentene får berømmelse og penger, mennene får en himmelsk smak fra en helt annen erotisk verden, en verden som er lukket for de aller fleste menn i den alderen de nå hører hjemme i.

Anonymkode: 486f5...7e0

Noe av det dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: f5b48...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hmm, håper det går bra med henne. Når han har kjennt henne i barndommen er det en ekstra sjangse der for at han har huket henne inn bel vitende om noe.

Jeg var selv sårbar en gang i den alderen, men var heldigvis i et forhold med en på egen alder. Om ikke, så kunne kanskje noen ha snappet meg opp om jeg var desperat og alene. Har følt den sårbarheten litt som voksen også, men heldigvis igjen, nok en gang utenfor rekkevidde av noen som kan utnytte mine store behover for trygghet koste hva det koste vil.

Stakkars, håper hun drar fra han.

Anonymkode: 214bf...904

Jeg håper også det blir slutt. Sier selvsagt ingenting, hverken til dem når jeg snakker med dem, eller til andre, men jeg tenker det blir feil. Hun virker sårbar. Jeg har ikke så god kontakt med søsteren lengre, da veiene våre er mer spredd, og kun truffet søsteren sammen med familien, så det har ikke passet å spørre så mye. Ikke har jeg noe med det heller. Men jeg håper det går bra med henne, og at hun klarer seg, oppi alt. Han er hyggelig, men det er stor aldersforskjell, og jeg synes ikke miljøet de vanker er det beste for henne. Men hva vet jeg, kan være mye jeg ikke vet og forstår her. Både positivt og selvsagt negativt. Håper som deg på at det går bra med jenta. 

Anonymkode: ea4a0...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg leste at ingen av disse 19 år gamle jentene er i showbiz bransjen, men de er vel glade i penger da.

Jeg forstår bare ikke likevel at en 19-åring synes at en mann som kunne vært deres bestefar, er seksuelt attraktiv?

Penger trumfer vel alt

Ts

Bestefar? Snakk om å dra den langt.

De kunne vært fedre, ja. Men slett ikke gamle fedre heller, da 31 år er ganske gjennomsnittlig for å bli far første gang.

Hvorfor bryr du deg så mye om dette?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan de stemme så kan de også bestemme hvem de skal være ilag med. Verken USA eller Norge driver med  tvangsekteskap så du har ingenting du skulle sagt når en voksen ønsker å være sammen med en annen voksen. De er myndig, de bestemmer over seg selv og sitt seksualliv. At du ønsker noe annet for helt fremmede kvinner spiller ingen rolle. Du bestemmer over deg, denne 19 åringen bestemmer over seg. 

Men nå er det mulig ikke ønsket fra den yngste. Kan være grooming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio  (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år.

Iføllge bildene ser det ut som bestefar er på tur med barnebarnet sitt.

Jeg vet jo at kjente menn drar damer selv om de ikke har utseendet med seg, (Di Caprio er tjukk, mens Kiedis er godt trent) og Leonardo Di Caprio dumper jo damene den dagen de fyller 25 år.

Jeg forstår ikke hva en 19-åring har til felles med en mann på över 50 år?

Hvorfor finner ikke jentene seg en kjent gutt/mann på sin egen alder, hvis det er kjendisstatus de går etter?

Di Caprio har jo en aktuell filmkarriere og er veldig kjent, mens Kiedis spilte i et band som hadde sin storhetstid på 1990 og 2000-tallet.

Da jeg var 19 år var kjente menn på 50 noe jeg sammenlignet med mine besteforeldre.

Jeg husker jeg syntes at Johnny Depp og Rob Lowe var deilige, men altfor gamle siden de var over 10 år eldre enn meg.

Rikdom og berømmelse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...