AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år. Iføllge bildene ser det ut som bestefar er på tur med barnebarnet sitt. Jeg vet jo at kjente menn drar damer selv om de ikke har utseendet med seg, (Di Caprio er tjukk, mens Kiedis er godt trent) og Leonardo Di Caprio dumper jo damene den dagen de fyller 25 år. Jeg forstår ikke hva en 19-åring har til felles med en mann på över 50 år? Hvorfor finner ikke jentene seg en kjent gutt/mann på sin egen alder, hvis det er kjendisstatus de går etter? Di Caprio har jo en aktuell filmkarriere og er veldig kjent, mens Kiedis spilte i et band som hadde sin storhetstid på 1990 og 2000-tallet. Da jeg var 19 år var kjente menn på 50 noe jeg sammenlignet med mine besteforeldre. Jeg husker jeg syntes at Johnny Depp og Rob Lowe var deilige, men altfor gamle siden de var over 10 år eldre enn meg. Anonymkode: 36679...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Det er ikke en vanlig problemstilling, svært få 19-åringer er interesserte i 50-åringer. Selv om det er Di Caprio. Det vil alltid være noen som faller for noen du ikke etter beste evne forstår hva de ser i. Jeg synes ikke det er noe spesielt rart med alder i så måte. Anonymkode: 5b275...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Er dette virkelig så vanskelig å forstå? Det handler om penger og berømmelse. Grunnen til det er jo at de er veletablert i bransjen, har kontakter og gi dem et dytt på veien inn i berømmelsen. Samtidig så har de masse penger, masse, masse penger. Anonymkode: 8a75c...539 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er dette virkelig så vanskelig å forstå? Det handler om penger og berømmelse. Grunnen til det er jo at de er veletablert i bransjen, har kontakter og gi dem et dytt på veien inn i berømmelsen. Samtidig så har de masse penger, masse, masse penger. Anonymkode: 8a75c...539 Jeg leste at ingen av disse 19 år gamle jentene er i showbiz bransjen, men de er vel glade i penger da. Jeg forstår bare ikke likevel at en 19-åring synes at en mann som kunne vært deres bestefar, er seksuelt attraktiv? Penger trumfer vel alt Ts Anonymkode: 36679...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år. Iføllge bildene ser det ut som bestefar er på tur med barnebarnet sitt. Jeg vet jo at kjente menn drar damer selv om de ikke har utseendet med seg, (Di Caprio er tjukk, mens Kiedis er godt trent) og Leonardo Di Caprio dumper jo damene den dagen de fyller 25 år. Jeg forstår ikke hva en 19-åring har til felles med en mann på över 50 år? Hvorfor finner ikke jentene seg en kjent gutt/mann på sin egen alder, hvis det er kjendisstatus de går etter? Di Caprio har jo en aktuell filmkarriere og er veldig kjent, mens Kiedis spilte i et band som hadde sin storhetstid på 1990 og 2000-tallet. Da jeg var 19 år var kjente menn på 50 noe jeg sammenlignet med mine besteforeldre. Jeg husker jeg syntes at Johnny Depp og Rob Lowe var deilige, men altfor gamle siden de var over 10 år eldre enn meg. Anonymkode: 36679...aea Fordi han er Leonardo Dicaprio selvfølgelig. Endret 13 timer siden av askjiir 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Jeg mistenker trygghet. Kanskje en kombinasjon av trygghet og spenning. Noen 50-åringer er kjekke, men det er ikke mange. Noen ganger er det vel også et statuspreg ved det, som med DiCaprio. Anonymkode: 00f2b...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Kan legge til: jeg kan se for meg at en 19-åring blir sammen med en av herrene-modellene som brukes i Dressmann-reklamer, ikke Geir Arne Kjetil. Anonymkode: 00f2b...711 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg mistenker trygghet. Kanskje en kombinasjon av trygghet og spenning. Noen 50-åringer er kjekke, men det er ikke mange. Noen ganger er det vel også et statuspreg ved det, som med DiCaprio. Anonymkode: 00f2b...711 Daddy issues? Ts Anonymkode: 36679...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Fordi han er Leonardo Dicaprio. Derfor. Og han har penger. Masse penger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Dolph Lundgren er jo gift med norske Emma Krokdal. Nå er hun riktignok 27, men aldersforskjellen er lik, Dolph er 66. Han er vel ikke like kjekk (eller rik) som DiCaprio, men kjendisstatusen er jo der. https://www.vg.no/rampelys/i/mQJXn1/hollywood-stjernen-dolph-lundgren-hyller-sin-norske-kone-emma-krokdal-et-godt-valg-aa-gifte-meg Anonymkode: dc200...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år. Iføllge bildene ser det ut som bestefar er på tur med barnebarnet sitt. Jeg vet jo at kjente menn drar damer selv om de ikke har utseendet med seg, (Di Caprio er tjukk, mens Kiedis er godt trent) og Leonardo Di Caprio dumper jo damene den dagen de fyller 25 år. Jeg forstår ikke hva en 19-åring har til felles med en mann på över 50 år? Hvorfor finner ikke jentene seg en kjent gutt/mann på sin egen alder, hvis det er kjendisstatus de går etter? Di Caprio har jo en aktuell filmkarriere og er veldig kjent, mens Kiedis spilte i et band som hadde sin storhetstid på 1990 og 2000-tallet. Da jeg var 19 år var kjente menn på 50 noe jeg sammenlignet med mine besteforeldre. Jeg husker jeg syntes at Johnny Depp og Rob Lowe var deilige, men altfor gamle siden de var over 10 år eldre enn meg. Anonymkode: 36679...aea `Jeg var 18 da jeg ble sammen med min eks på 45. Grunnene er mange. Jeg har aldri hatt venner, alltid blitt mobbet for utseendet, og flere har sagt til meg at jeg var så stygg at jeg aldri ville finne kjæreste i hele mitt liv. Var ukysset som 18-åring. Flere gutter "pranket" meg ved å vise interesse for så å le av meg foran hele klassen. Denne 45-åringen var den eneste som viste interesse, og da ble jeg jo forelsket. Innerst inne tror jeg at jeg forsto at det var min eneste sjanse til å få kjæreste og forhold. Anonymkode: 2426d...fd4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg leser i Se og Hør at Leonardo Di Caprio (skuespiller) på 50, og Anthony Kiedis 52 (Vokalist i Red Hot Chili Peppers) har kjærester på 19 år. Iføllge bildene ser det ut som bestefar er på tur med barnebarnet sitt. Jeg vet jo at kjente menn drar damer selv om de ikke har utseendet med seg, (Di Caprio er tjukk, mens Kiedis er godt trent) og Leonardo Di Caprio dumper jo damene den dagen de fyller 25 år. Jeg forstår ikke hva en 19-åring har til felles med en mann på över 50 år? Hvorfor finner ikke jentene seg en kjent gutt/mann på sin egen alder, hvis det er kjendisstatus de går etter? Di Caprio har jo en aktuell filmkarriere og er veldig kjent, mens Kiedis spilte i et band som hadde sin storhetstid på 1990 og 2000-tallet. Da jeg var 19 år var kjente menn på 50 noe jeg sammenlignet med mine besteforeldre. Jeg husker jeg syntes at Johnny Depp og Rob Lowe var deilige, men altfor gamle siden de var over 10 år eldre enn meg. Anonymkode: 36679...aea Jeg tror forresten at flere av jentene (som er berømte/har karriere selv) bruker disse gamle grisene. De VET at de blir byttet ut når de bikker en viss alder, og tar virkelig for seg av mennenes berømmelse og penger. Anonymkode: 2426d...fd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg leste at ingen av disse 19 år gamle jentene er i showbiz bransjen, men de er vel glade i penger da. Jeg forstår bare ikke likevel at en 19-åring synes at en mann som kunne vært deres bestefar, er seksuelt attraktiv? Penger trumfer vel alt Ts Anonymkode: 36679...aea De synes mest sannsynlig ikke det, men pengene er jo "najs" å ha. Anonymkode: 2426d...fd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Til info: Red Hot Chili Peppers er fremdeles aktive. Anonymkode: 54c82...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg leste at ingen av disse 19 år gamle jentene er i showbiz bransjen, men de er vel glade i penger da. Jeg forstår bare ikke likevel at en 19-åring synes at en mann som kunne vært deres bestefar, er seksuelt attraktiv? Penger trumfer vel alt Ts Anonymkode: 36679...aea Ja, for noen trumfer penger alt. Det finnes mange sånne mennesker her i verden og det er ikke noe vi kommer utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Svaret på det spørsmålet er helt innlysende, spør du meg. For en rar ting å ikke forstå. Anonymkode: f2139...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden Hvem bryr seg egentlig så ekstremt? Menn har alltid til alle tider funnet seg yngre damer, det er ikke noe nytt. Vi har hatt kjendispar her i Norge også med stor aldersforskjell. Stjernekokken Eyvind Hellstrøm og kjæresten Anita Rennan bryr seg ikke om aldersforskjellen på 31 år. Toralv Maurstad og han kone som var 33 år yngre. Hvem pokker bryr seg? konservative mennesker som skal rynke på nesen sv alt og ingenting og kun de. Hvem andre mennesker er i lag med kunne jeg ikke brydd meg mindre med, det er da ikke mitt liv og mitt forhold. Ønsker en selv ikke et forhold med stor aldersforskjell, nei vel så ikke bli i lag med noen langt eldre eller yngre da men jeg synes det er modig og fanstastisk at folk gir blanke i andres fordommer og gjør det de selv vil og blir ilag med de de selv vil. Flott for de. Vi trenger flere av de! Jeg tror neppe Leonardo Di Caprio eller andre bryr seg så veldig hva noen konservative mennesker med litt for store fritidsproblemer på kg mener om de eller deres forhold. Anonymkode: 11c18...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden Husk at selv om de aller fleste vakre 19 åringer IKKE er sykelig opptatt av penger og status, så finnes det et mindretall som faller for slikt. Når man er kjendis på det nivået de er så er nedslagsfeltet basically hele verden, så klart de finner frem til villige damer om de ønsker seg et nesten-mindreårig trofé. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden Mer foreldre enn besteforeldrealder. Pga berømmelse/ penger/ daddy issues. Anonymkode: eedf3...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Er sikkert noen ekte følelser i bildet, men begge parter får noe ut av det. Penger, berømmelse, makt og nettverk på ene siden, ungdommelighet, skjønnhet og sex på den andre siden. Det er uhyre sjeldent at en gjennomsnittlig mann på 50 blir sammen med en modellvakker kvinne på 19, akkurat som det er uhyre sjeldent at en verdenskjent mann på 50 blir sammen med en gjennomsnittlig kvinne på 19. Begge får noe ut av det. Hvorfor ikke? Anonymkode: 2e6c8...72d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå