AnonymBruker Skrevet 16. desember #61 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Så gifte menn er hjernedøde vesner? Fordi de blir lurt til sengs? Har de ikke ansvar for seg selv? Anonymkode: b5313...982 Den andre parten medvirker , det er mange ting det er straffbart å medvirke til. Ikke prøv å gjemme den personen fra ansvar Anonymkode: a0a42...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #62 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg. Anonymkode: 801ab...7fe Jeg tenker at det tyder på lav moral, og sier mye om ens karakter. Selv kunne jeg aldri vært sammen med en kvinne som jeg visste hadde oppført seg slik Og jeg kan garantere at nesten samtlige som hevder det kun er den som er utro som gjør noe galt, de ville veldig raskt endret mening om en venninne knullet mannen deres Anonymkode: acdf5...6a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #63 Del Skrevet 16. desember Jeg holder meg langt unna gifte menn. Nei, jeg har ikke ansvar for ekteskapet hans men tanken på at jeg er «den andre dama» og kanskje grunnen til at en familie blir splittet er ikke noe gøy, og hvem vil vel ha sex med en ekkel, utro gris? Anonymkode: 9b440...5a7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #64 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg. Anonymkode: 801ab...7fe Enig med venninnene dine. Anonymkode: e02d3...03a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #65 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei. Han er enda en utro jævel. Men da har senariet en utro og ei dame med empati. Om hun gjør det er det en utro og ei tom hoda dame som bare tenker på kuk. Da har verden to dårlige mennekser, istede for en. Du skjønner det. Anonymkode: 407d2...cc6 Tre med ditt syn på andre mennesker! Anonymkode: 0667a...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 16. desember #66 Del Skrevet 16. desember (endret) Jeg har vært i den situasjonen, og jeg valgte å ikke ligge med en person som var opptatt. Vil ikke ha det på samvittigheten å ødelegge noen andre sitt forhold. Om han så gjerne vil være utro så får han gjøre det med noen andre. Jar også wr par venner som har ligget med noen som var opptatt, og det er noe skikkelig ekkelt over å høre at folk vil gjøre noe slikt. Jeg synes de automatisk blir vanskeligere å stole på hvis de synes slike ting er OK. Endret 16. desember av katties 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #67 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Den andre parten medvirker , det er mange ting det er straffbart å medvirke til. Ikke prøv å gjemme den personen fra ansvar Anonymkode: a0a42...17b Det er ikke straffbart å være utro. Og ikke sammenligne dette med noe straffbart. Anonymkode: b5313...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. desember #68 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg. Anonymkode: 801ab...7fe Det er ditt ansvar også å ligge unna gifte menn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #69 Del Skrevet 16. desember Jeg har vært med en som visst var gift,men løy til meg. Bare tilfeldig at jeg fant det ut. Var hjemme hos han mens hans kone var på ferie,så masse leker han sa det var søstra sine barn som var på besøk. Ingen bilder ingenting. Skjønte jo etterpå at han lurte meg. Anonymkode: 7e6fb...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #70 Del Skrevet 16. desember Grüner skrev (6 minutter siden): Det er ditt ansvar også å ligge unna gifte menn! Nei det er ikke andre kvinner ansvar å holde seg unna. En singel kvinne kan ha sex med hvem hun vil, gift eller ikke. Vet dere at halvparten av norges gifte menn er på søken?? Man kan velge å vrake, de står i kø og sikler. Anonymkode: b5313...982 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #71 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det er ikke andre kvinner ansvar å holde seg unna. En singel kvinne kan ha sex med hvem hun vil, gift eller ikke. Vet dere at halvparten av norges gifte menn er på søken?? Man kan velge å vrake, de står i kø og sikler. Anonymkode: b5313...982 Du ville sikkert sagt det samme om en venninne knullet mannen din, hun er jo totalt blottet for ansvar.. Sier mye om en person om en har slike holdninger som deg Anonymkode: acdf5...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #72 Del Skrevet 16. desember Jeg som singel kvinne er helt uinteressert i sex med gifte menn. Jeg synes det er ekkelt. Anonymkode: b9644...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #73 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke straffbart å være utro. Og ikke sammenligne dette med noe straffbart. Anonymkode: b5313...982 Ikke her, men mange land i verden, inkludert over 16 stater i USA. Har skjedd at noen fra england osv gjorde det i utlandet uten å sjekke dette og ble fengslet. Uansett så er dette å medvirke til utroskap her i Norge, og jeg håper de som gjør dette blir utsatt for utroskap tilbake. Anonymkode: a0a42...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 16. desember #74 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er ikke andre kvinner ansvar å holde seg unna. En singel kvinne kan ha sex med hvem hun vil, gift eller ikke. Vet dere at halvparten av norges gifte menn er på søken?? Man kan velge å vrake, de står i kø og sikler. Anonymkode: b5313...982 Det er umoralsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #75 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er ikke andre kvinner ansvar å holde seg unna. En singel kvinne kan ha sex med hvem hun vil, gift eller ikke. Vet dere at halvparten av norges gifte menn er på søken?? Man kan velge å vrake, de står i kø og sikler. Anonymkode: b5313...982 Å hva får du ut av det? En utro mann? Idag, nær deg!! Kupp kupp, 50 prosent avslag på en, nei! Et stort utvalgt gifte menn. Drass med deg en annen dames problem, allerede ikveld på en app, pub, fortau! nær deg 😲🥰 Jul er ment for en tid å dele, hihi! ⭐️ Finn ditt neste ligg, for prisen av en gråtende dame, en ufin type, skuffede barn og skittent sengetøy. Woho 📢 Anonymkode: 407d2...cc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #76 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Å hva får du ut av det? En utro mann? Idag, nær deg!! Kupp kupp, 50 prosent avslag på en, nei! Et stort utvalgt gifte menn. Drass med deg en annen dames problem, allerede ikveld på en app, pub, fortau! nær deg 😲🥰 Jul er ment for en tid å dele, hihi! ⭐️ Finn ditt neste ligg, for prisen av en gråtende dame, en ufin type, skuffede barn og skittent sengetøy. Woho 📢 Anonymkode: 407d2...cc6 Jeg har ikke sex med gifte menn, jeg har ikke respekt for som er på sjekker’n. Men single kvinner generelt kan gjøre hva de vil. Det er den gifte mannen som styrer kuken sin. Anonymkode: b5313...982 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #77 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (20 timer siden): Selvsagt er det moralsk forkastelig og du står uten ære. I mange land så hadde du kunne blitt fengslet for dette. I filippinene der jeg har kone så er det 3 års fengsel for denne handlingen. Det er litt pussig, for Fillipinene er det stedet 3 av de gifte kvinnene jeg har hatt sex meg kommer fra. Så det er ikke alltid kartet stemmer med terrenget. Anonymkode: 7d28c...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #78 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 10.41): Tenker det ikke er noen motsetning mellom at det er hans ansvar, noe det helt klart er, og at jeg ville følt meg dritt om jeg bidro til andres utroskap. Jeg hadde ikke klart å "ikke bry meg om det der", både fordi det krasjer med eget moralsk kompass og fordi det ville gjort at jeg anså vedkommende som ganske stusselig fremfor tiltrekkende eller spennende. Det reduserer selvfølgelig ikke ansvaret til den som er utro. Anonymkode: ea54a...473 Dette. Dersom to mennesker gjør noe galt, så hjelper det fint lite å si at den andre er verre. Du har tross alt gjort noe galt selv. Anonymkode: 0a2ef...350 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #79 Del Skrevet 17. desember Det er den gifte som har forpliktelser, ikke jeg som er singel. I en slik situasjon er jeg kun ute etter sex uansett, så da spiller det ingen rolle for meg om han har kone hjemme. Jeg vil jo ikke ha noe forhold med han. Anonymkode: e85ff...7c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet torsdag kl 17:14 #80 Del Skrevet torsdag kl 17:14 AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 10.34): Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg. Anonymkode: 801ab...7fe Er ikke disse gifte mennene mye eldre enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå