Gå til innhold

ONS med gifte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det trenger jo ikke å bli sex, da. Noen ganger er det gøy å bare vite at det kunne blitt det. Typ skyve hånda hans ned i trusa og kjenne at han ikke kan la være å fingre, mens du biter ham i leppa og sier mens du stryker han over kuken utenpå buksa: "Men du er gift så vi kan ikke vet du". 😀

Anonymkode: 801ab...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så om mannen din la an på andre. Men de avviste. Så ville det vært ok? 

Sykt hva enkelte aksepterer bare for å ha en mann.... 

Anonymkode: 54eb0...8e1

Hvordan har du kommet frem til dette? Nei, alle som er utro, prøver å være utro eller bidrar til utroskap bør utstøtes, og sosialt bli «shamet» fra månen og tilbake. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Selv ikke som godt gift. Andre kvinner får velge akkurat hvordan de oppfører seg, de har ikke lovet meg noe. 

Om den andre sier "ja takk" eller "nei takk" er fullstendig irrelevant for meg. Han er ikke lenger en mann jeg ønsker i mitt liv om han holder på slik. At da er det bare greit at noen hjelper til med å bevise det, først som sist. 

Hvorfor ikke la slike mennesker få så ørene flagrer isteden? På den måten viser vi at slik oppførsel ikke er akseptert, og det blir så langt det lar seg gjøre slutt på slike umoralske og ødeleggende handlinger. Hvorfor skal det være greit å legge tilrette for at folk skal oppføre seg som drittsekker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Selvsagt er det moralsk forkastelig og du står uten ære. I mange land så hadde du kunne blitt fengslet for dette. I filippinene der jeg har kone så er det 3 års fengsel for denne handlingen. 

Anonymkode: a0a42...17b

Og så? Dette er Norge...

Uten ære? Er du muslim? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er bare trist at du vil være med en mann som ønsker å ligge med andre, bare fordi alle andre sier nei-takk... Håper han ellers er ok mot deg. 

Det har ingen i hele tråden sagt. Du forstår latterlig lite altså. Trist.

Anonymkode: 443ed...98b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det trenger jo ikke å bli sex, da. Noen ganger er det gøy å bare vite at det kunne blitt det. Typ skyve hånda hans ned i trusa og kjenne at han ikke kan la være å fingre, mens du biter ham i leppa og sier mens du stryker han over kuken utenpå buksa: "Men du er gift så vi kan ikke vet du". 😀

Det er jo bare slemt gjort! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogtusssa skrev (12 minutter siden):

Hvordan har du kommet frem til dette? Nei, alle som er utro, prøver å være utro eller bidrar til utroskap bør utstøtes, og sosialt bli «shamet» fra månen og tilbake. 

Utstøtes? Nei...

Bedre og heller finne årsaken til at dette er et ønske tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (23 minutter siden):

Og så? Dette er Norge...

Uten ære? Er du muslim? 

Det er flere land som tenker på ære enn de muslimske. Nå er Filippinene et kristent land. 

om en ikke forstår at dette er umoralsk, egoistisk og forkastelig så er man ikke noe bra menneske. Folk må klare å tenke hva som er rett og galt selv om man selv ikke blir straffet for det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (4 timer siden):

"Kvinner vil ha forhold, ikke ONS"  sier samtlige kg brukere.

Rent generelt, ja, så stemmer det. Men mens man venter på at Mr Right skal dukke opp, kan man jo more seg innimellom med Mr Right Now....?

Anonymkode: f34e7...b98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er flere land som tenker på ære enn de muslimske. Nå er Filippinene et kristent land. 

om en ikke forstår at dette er umoralsk, egoistisk og forkastelig så er man ikke noe bra menneske. Folk må klare å tenke hva som er rett og galt selv om man selv ikke blir straffet for det her.

Den som er uten synd kan kaste den første steinen...

Vil tro dette lyder kjent? 

Man må heller lete etter årsaker framfor å dømme andre mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg.

Det kreves to for tango. Du er medskyldig i utroskapen selv om du ikke er sammen med noen. Du er en homewrecker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Rent generelt, ja, så stemmer det. Men mens man venter på at Mr Right skal dukke opp, kan man jo more seg innimellom med Mr Right Now....?

Anonymkode: f34e7...b98

Eller så kan de begynne å onse igjen i 40 årene slik flere damer gjør etter at de har skilt seg fra mannen. Da går de ofte etter unge menn 🤷‍♂️

Endret av askjiir
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (6 minutter siden):

Den som er uten synd kan kaste den første steinen...

Vil tro dette lyder kjent? 

Man må heller lete etter årsaker framfor å dømme andre mennesker...

Du kan si det, jeg mener selv det burde være noe straff for utroskap.

da ville folk ha lært i større grad og kontrollert seg for fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan si det, jeg mener selv det burde være noe straff for utroskap.

da ville folk ha lært i større grad og kontrollert seg for fristelser.

Straff fører sjeldent noe godt med seg. Bedre å lære av det. 

Det er ikke noen sammenheng mellom straff og læring...

Hadde det vært det så hadde det ikke vært nødvendig å tvangsmate personer med en spiseforstyrrelse feks. Det er jo en slags straff for dem det gjelder når dem nekter å spise...Det holder dem i live men de blir ikke friske av det...

Når det gjelder det som har med det emosjonelle å gjøre, så må man nok tenke litt annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blått skrev (5 timer siden):

Personlig så har jeg ikke forståelse for at man ønsker å røre ved noen som ikke er singel - det er for meg en veldig absurd problemstilling som jeg ikke klarer å sette meg inn i. 

Men jeg er enig i at det er hans ansvar å avstå for utroskap og jeg må si at jeg syns det er veldig merkelig med folk som blir sure på tredjeparten, ikke på sin partner. Så han bare falt og pikken tilfeldigvis bare landet inn i henne, mens hun hadde da ansvar for å dra den ut? 

Jeg støtter dette synet. Altså, om man ikke respekterer andres forhold, så kan man heller ikke forvente at andre respekterer ditt (når den tid måtte komme). Og selv om mannen her bærer ansvaret, så er du ikke fri for det, du som legger til rette for det. 
Derfor forstår jeg godt at man kan bli forbanna på en tredjepart som har null respekt for andres forhold og ikke evner å tenke på andre enn seg selv. Lik som mannen i et slikt scenario gjør

Anonymkode: 68c6f...c86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg.

Jeg tenker at du både er egoistisk og ondskapsfull hvis dette er din tankegang. Å gå inn med vilje på en mann som kanskje er lykkelig gift, og du lurer han til sengs? Og du SER at vedkommende har en ring på fingeren????? Håper du finner en du blir skikkelig forelska i og gifter deg med han, og så mister du han fordi han er utro mot DEG istedenfor. Du har tydeligvis en moral som er helt fullstendig defekt. Er du 16 år? Yngre? Håper det for din del, for voksen kan du ikke være, ikke med en sånn tankegang. 

Anonymkode: 00f45...5fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, synes det er håpløst med all denne svart/ hvitt argumentasjonen. Prøver å få inn litt nyanser og håper å minne folk på at vi alle er individer…

Anonymkode: d2194...132

Det er litt typisk - ikke bare her inne - at folk som gjør uetiske valg forsøker å tåkelegge saken ved å vise til at ting ikke er svart/hvitt. Jo, en god del moralske spørsmål, har klare svar. At det er menneskelig, og ikke så uvanlig, å sette egne lyster og interesser foran etikken, er en helt annen sak.

Anonymkode: ea92c...98f

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg tenker at du både er egoistisk og ondskapsfull hvis dette er din tankegang. Å gå inn med vilje på en mann som kanskje er lykkelig gift, og du lurer han til sengs? Og du SER at vedkommende har en ring på fingeren????? Håper du finner en du blir skikkelig forelska i og gifter deg med han, og så mister du han fordi han er utro mot DEG istedenfor. Du har tydeligvis en moral som er helt fullstendig defekt. Er du 16 år? Yngre? Håper det for din del, for voksen kan du ikke være, ikke med en sånn tankegang. 

Anonymkode: 00f45...5fe

Så gifte menn er hjernedøde vesner? Fordi de blir lurt til sengs? Har de ikke ansvar for seg selv?

Anonymkode: b5313...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært no-go. Ikke fordi jeg mener jeg har noe som helst slags ansvar for andres forhold, det er jeg klinke klar på at jeg ikke har. Men har ikke lyst å rote meg borti utro, og måtte forholde meg til en mann som sårer dama si. Så da lar jeg det være. Nå driver ikke jeg med ONS, men svaret er relevant for ONS, FWB, dating eller hva enn det måtte være. Nei takk til folk som sårer sin partner. Må enten være singel eller i åpent forhold, helst det første siden jeg søker lange, gode relasjoner og ikke noe engangs/korttids.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

100% den som er gift sitt ansvar. Om personen ikke er utro med deg, så er personen utro med noen andre. 

Du kan ikke påta deg ansvar for at de gjør noe "galt". 

Hvis kona mi er utro, så er det henne jeg blir sur på og skuffa over, ikke han som lå med henne. Om han viste hu er gift eller ikke er likegyldig. Det er hun som har gjort noe galt, punktum. 

Anonymkode: ab024...75f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...