Gå til innhold

ONS med gifte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg.

Anonymkode: 801ab...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde en diskusjon med venninner, om det var "no go" om mannen var gift med ring hvis det bare var en ONS. Jeg tenker at det er hans ansvar. Hvis jeg vil flørte og ligge er det ikke jeg som skal bry meg om det der. Noen var uenige, mens en var enig med meg.

Jeg er enig med deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker det ikke er noen motsetning mellom at det er hans ansvar, noe det helt klart er, og at jeg ville følt meg dritt om jeg bidro til andres utroskap. Jeg hadde ikke klart å "ikke bry meg om det der", både fordi det krasjer med eget moralsk kompass og fordi det ville gjort at jeg anså vedkommende som ganske stusselig fremfor tiltrekkende eller spennende. Det reduserer selvfølgelig ikke ansvaret til den som er utro.

Anonymkode: ea54a...473

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så har jeg ikke forståelse for at man ønsker å røre ved noen som ikke er singel - det er for meg en veldig absurd problemstilling som jeg ikke klarer å sette meg inn i. 

Men jeg er enig i at det er hans ansvar å avstå for utroskap og jeg må si at jeg syns det er veldig merkelig med folk som blir sure på tredjeparten, ikke på sin partner. Så han bare falt og pikken tilfeldigvis bare landet inn i henne, mens hun hadde da ansvar for å dra den ut? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke følt noe ansvar for hans ekteskap. Men jeg hadde syntes det var noe ekkelt med han. Tanken på at han kom rett fra henne til meg eller dro rett til deres felles seng etterpå hadde vært ekkel. Det blir på en måte et altfor nært forhold til en annen dame.

Jeg er rett og slett en ekstremt reservert og individualistisk person. Jeg kan forholde meg til én person men ikke en hel familie på det mest intime.

Anonymkode: 1d57d...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har samvittighet, og ønsker ikke å bidra til at noen er jævlige mot noen andre. Jeg ville aldri hatt ONS med en opptatt person.

Hva fyren velger å gjøre med noen andre kan ikke jeg ta ansvar for, men jeg kan i det minste holde med borte fra jævelskapen.

Og synes du ikke det er ekkelt å være intim med en drittperson? 

Anonymkode: d2194...132

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bidrar med et eksempel som tidligere er brukt på KG:

Det er ikke mitt ansvar at en person dreper en annen og gjør seg til morder, men jeg ønsker ikke å være den som har gitt morderen kniven.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

"Kvinner vil ha forhold, ikke ONS"  sier samtlige kg brukere.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (5 minutter siden):

"Kvinner vil ha forhold ikke ONS"  sier samtlige kg brukere.

For mange er jo det "fasade", men i løpet av livet er man jo der at man går ut for å feste og har en plan om "at det skal bli noe". Det snakker vi åpent om venninnene, greia her var om gifte var uaktuelle. Men drikking, dansing,flørting og deretter litt hanky panky har jo alltid vært noe som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (5 minutter siden):

"Kvinner vil ha forhold ikke ONS"  sier samtlige kg brukere.

Kvinner er individer med forskjellige ønsker og holdninger…

Så er det statistikk hvor jeg vil anta kvinner statistisk sett i større grad enn menn ønsker forhold fremfor ons.

Så er det forskjellige faser i livet hvor fokuset kan endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For mange er jo det "fasade", 

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så er det statistikk hvor jeg vil anta kvinner statistisk sett i større grad enn menn ønsker forhold fremfor ons.

Det er litt bedre å si det på den måten fremfor de bastante kommentarene jeg ser hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med det?

Personen mener sikkert at mange som nyter ons later som de ikke har mange ons for å lettere tiltrekke seg menn både for ons og forhold.

Dette gjelder ikke alle. Personlig har jeg aldri hatt ons, men noen av de som har mye ons vil sikkert tenke at alle er som dem og at resten av oss sikkert bare later som (fasade). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som godt gift mener jeg det bare er mannen sitt ansvar. Andre må gjerne prøve seg så mye de vil på han. 

Hadde jeg måttet stolt på at andre holdt seg unna for at han skulle være trofast, så ville han ikke vært en mann jeg ønsket å være med i utgangspunktet. 

Anonymkode: 54eb0...8e1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (2 minutter siden):

Det er litt bedre å si det på den måten fremfor de bastante kommentarene jeg ser hele tiden.

Ja, synes det er håpløst med all denne svart/ hvitt argumentasjonen. Prøver å få inn litt nyanser og håper å minne folk på at vi alle er individer…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av de som har mye ons vil sikkert tenke at alle er som dem og at resten av oss sikkert bare later som (fasade). 

Hun mener at de som har forhold egentlig ønsker å ligge rundt?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå er det ekstremt mange opptatte menn på markedet. Å treffe på en sjarmør som er gift er oddsen 100%. Viss en vil ha et ons med han, så kjør på! Hans ansvar! 

Anonymkode: b5313...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det først og fremst den gifte parten sitt ansvar å ikke bedra partneren sin, men det fritar ikke deg fra å ta samvittighetsfulle valg ovenfor et medmenneske. Hvis du vet at det bidrar til å gjøre et annet menneske vondt, så har du også et ansvar for å la være å gjøre det. 

Anonymkode: e24fc...3ca

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei du har ikke ansvar, men utro folk er ekkle, så ikke noe jeg hadde ligget med bevisst. 

Anonymkode: d1a02...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig er det først og fremst den gifte parten sitt ansvar å ikke bedra partneren sin, men det fritar ikke deg fra å ta samvittighetsfulle valg ovenfor et medmenneske. Hvis du vet at det bidrar til å gjøre et annet menneske vondt, så har du også et ansvar for å la være å gjøre det. 

Anonymkode: e24fc...3ca

Poenget mitt er egentlig at det ikke har noe å si om den andre part sier "ja takk", eller "nei takk". 

Jeg ønsker ikke å være med en mann som er tilbøyelig til å være med andre. Derfor ser jeg ikke problemet med at andre legger seg etter han. 

Anonymkode: 54eb0...8e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...