AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg bor i et veldig tettbygd strøk og lurer på om det er veldig dårlig miljø her eller om det jeg opplever er normalt. Spørsmålene er til alle som bor i tettbygde strøk, dvs husene står tett. Her snakker vi maks to meter mellom hver husvegg, de fleste husene henger sammen. 1. Det er vinter. Naboen, som er syk og gammel, er innesnødd. Går du bort og måker fri døren? 2. Det er storm. Søppelkassene til naboen har blåst utover på den offentlige veien. Setter du dem opp eller går du forbi og lar dem ligge? 3. Du har hund. Hunden driter foran døra til naboen. Plukker du opp eller går du videre? 4. Du møter naboen på vei ut. Dere er begge på offentlig vei som er to meter bred og passerer hverandre på tett avstand. Hilser du? Anonymkode: 266b5...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bor i et veldig tettbygd strøk og lurer på om det er veldig dårlig miljø her eller om det jeg opplever er normalt. Spørsmålene er til alle som bor i tettbygde strøk, dvs husene står tett. Her snakker vi maks to meter mellom hver husvegg, de fleste husene henger sammen. 1. Det er vinter. Naboen, som er syk og gammel, er innesnødd. Går du bort og måker fri døren? 2. Det er storm. Søppelkassene til naboen har blåst utover på den offentlige veien. Setter du dem opp eller går du forbi og lar dem ligge? 3. Du har hund. Hunden driter foran døra til naboen. Plukker du opp eller går du videre? 4. Du møter naboen på vei ut. Dere er begge på offentlig vei som er to meter bred og passerer hverandre på tett avstand. Hilser du? Anonymkode: 266b5...e36 1) ja 2) ja jeg setter dem opp og hjelper til 3) ja jeg plukker alltid opp, uansett hvor vi er - også i marka om det er nær sti osv 4) ja jeg hilser Jeg er da oppvokst i et normalt møblert hjem og har folkeskikk.. Ikke alle har det dessverre! Anonymkode: 712cd...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden 1 og 2: For de naboene jeg liker godt: Ja. Jeg har noen naboer som IKKE har vært like hyggelig- De vet ikke at jeg ikke kan fordra dem, jeg smiler pent når jeg møter dem, men legger IKKE to pinner i kors for dem. Så der blir snøen og søppelkassene liggende 3. Ja, alltid 4. ja Anonymkode: baccf...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bor i et veldig tettbygd strøk og lurer på om det er veldig dårlig miljø her eller om det jeg opplever er normalt. Spørsmålene er til alle som bor i tettbygde strøk, dvs husene står tett. Her snakker vi maks to meter mellom hver husvegg, de fleste husene henger sammen. 1. Det er vinter. Naboen, som er syk og gammel, er innesnødd. Går du bort og måker fri døren? 2. Det er storm. Søppelkassene til naboen har blåst utover på den offentlige veien. Setter du dem opp eller går du forbi og lar dem ligge? 3. Du har hund. Hunden driter foran døra til naboen. Plukker du opp eller går du videre? 4. Du møter naboen på vei ut. Dere er begge på offentlig vei som er to meter bred og passerer hverandre på tett avstand. Hilser du? Anonymkode: 266b5...e36 1. Nei, jeg måker ikke min egen eiendom derfor vil jeg heller ikke måke noen andre sin. Når jeg betaler meg utav det så må nesten andre og gjøre det. Må ikke oppgi en god grunn for at man ikke gidder å måke naboen sin vei. Ganske så mange unge som ser friske og raske ut men som er syke og mange gamle som har jernhelse. 2. Nei. Desto større grunn til å gå avfallsplass i bakken så slipper man slikt. 3. Har ikke hund og liker de ikke men hadde jeg hatt så hadde jeg selvsagt ryddet opp, mitt rot mitt ansvar. 4. Spørs på naboen. Er ikke alle man vil hilse på. Anonymkode: 5e2ba...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden 1. Nei. Ikke her jeg bor nå. 2. Lar det ligge. 3. Selvfølgelig plukker jeg opp etter min egen hund… 4. Ja, kommer an på naboen. Men vet at 90% er falske og har baksnakket meg, mens noen har gjort hærverk utenfor hos meg. De skulle bare visst hva jeg tenker om de… Anonymkode: 140fa...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå