Gå til innhold

Han jeg holder på snakker MYE med kvinnelig kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en fyr og vi er vel på vei til å bli kjærester. Vi jobber på samme sted, men ulike avdelinger så har lite/ingenting med hverandre å gjøre på jobb. Han er egentlig helt perfekt, men han har et vennskap til en kvinnelig kollega som plager meg skikkelig.

De har vært venner og kollegaer før jeg kom inn i bildet. Venner av motsatt kjønn har jeg i utganspunktet ingenting i mot, men det plager meg hvordan han er rundt henne. Har sett han kile henne, skremme henne, de sitter ofte sammen i lunsjen - og jeg ser de sammen hele tiden på jobb (de er på samme avdeling). Jeg trodde ikke jeg var av den sjalu typen, men her er jeg det. Denne kollegaen er i et forhold og jeg er ikke nødvendigvis bekymra for at de skal gjøre noe - det bare plager meg at han gir henne så mye oppmerksomhet og at de snakker så mye sammen på jobb.

Er det en urimelig dealbreaker?

Anonymkode: 875bd...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han flørter åpenlyst og fysisk med en annen kvinne, attpåtil i det som egentlig skal være profesjonelt miljø? 

Hadde avsluttet umiddelbart. Bare det at han ikke innser selv hvor upassende det er gjør det helt uaktuelt. 

Anonymkode: b7759...d46

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på det slik: Hadde han kilt og skremt en mannlig kollega/ mannlig venn? Ikke det? Dette er flørting. Selvfølgelig er dette ubehagelig å se på. Og nettopp pga slik oppførsel er ikke denne mannen «perfekt».

Jeg hadde ikke giddet. Veldig slitsomt med en kjæreste som mener det er ok å flørte i med andre i alle mulige situasjoner. 

Anonymkode: 5d079...165

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til: Siden dette er på et såpass «uskyldig» nivå er det omtrent umulig å be ham slutte med det. Han vil sannsynligvis ikke forstå, og heller beskylde deg for å overreagere. Med mindre du synes det er greit å flørte med andre mens man er i forhold er sannsynligvis ikke denne mannen noe for deg.

Anonymkode: 5d079...165

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg holder på med en fyr og vi er vel på vei til å bli kjærester. Vi jobber på samme sted, men ulike avdelinger så har lite/ingenting med hverandre å gjøre på jobb. Han er egentlig helt perfekt, men han har et vennskap til en kvinnelig kollega som plager meg skikkelig.

De har vært venner og kollegaer før jeg kom inn i bildet. Venner av motsatt kjønn har jeg i utganspunktet ingenting i mot, men det plager meg hvordan han er rundt henne. Har sett han kile henne, skremme henne, de sitter ofte sammen i lunsjen - og jeg ser de sammen hele tiden på jobb (de er på samme avdeling). Jeg trodde ikke jeg var av den sjalu typen, men her er jeg det. Denne kollegaen er i et forhold og jeg er ikke nødvendigvis bekymra for at de skal gjøre noe - det bare plager meg at han gir henne så mye oppmerksomhet og at de snakker så mye sammen på jobb.

Er det en urimelig dealbreaker?

Anonymkode: 875bd...bd6

Dette blir ikke bedre, er det ikke henne blir det noen andre, er min erfaring. Løp 

Anonymkode: 94511...6c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...