AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Noen som vet hva dette kan komme av? Har en normal hvilepuls på rett over 60. Sliter en del med hjertebank/høy puls når jeg skal sove normalt sett typ 80-100. Men nå sjekka jeg klokken fordi jeg følte jeg hadde det igjen, men nei pulsen er nede i 45. Sjekket selv og for trodde ikke helt på klokka. Kan trygt si jeg ikke er godt trent heller, men normalvektig og ung. Noen som har vært borti det samme? E det sånn som bare skjer av og til, evt i forbindelse med syklus? Anonymkode: 64f40...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som vet hva dette kan komme av? Har en normal hvilepuls på rett over 60. Sliter en del med hjertebank/høy puls når jeg skal sove normalt sett typ 80-100. Men nå sjekka jeg klokken fordi jeg følte jeg hadde det igjen, men nei pulsen er nede i 45. Sjekket selv og for trodde ikke helt på klokka. Kan trygt si jeg ikke er godt trent heller, men normalvektig og ung. Noen som har vært borti det samme? E det sånn som bare skjer av og til, evt i forbindelse med syklus? Anonymkode: 64f40...4ce Ja jeg kan ha det -pga dysautonomi og noen ganger når jeg tar betablokker. Anonymkode: fe404...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #3 Del Skrevet 16. desember 2024 Verdensrekorden i lav puls er null. Anonymkode: 65a04...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #4 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som vet hva dette kan komme av? Har en normal hvilepuls på rett over 60. Sliter en del med hjertebank/høy puls når jeg skal sove normalt sett typ 80-100. Men nå sjekka jeg klokken fordi jeg følte jeg hadde det igjen, men nei pulsen er nede i 45. Sjekket selv og for trodde ikke helt på klokka. Kan trygt si jeg ikke er godt trent heller, men normalvektig og ung. Noen som har vært borti det samme? E det sånn som bare skjer av og til, evt i forbindelse med syklus? Anonymkode: 64f40...4ce Jeg fikk det etter covid. Har mye hjertebank og har lav puls. 51-53 i hvilepuls og lavere natt. BT mitt varierer mye også. Jeg er utredet hos hjertelege uten funn. Jeg tror vargusnerven er affisert. Den regulerer bt, puls og pust og mange andre funksjoner. Du bør sjekke det ut hos lege. Lav puls uten du er veldig trent, bør utredes. Anonymkode: ef60a...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #5 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja jeg kan ha det -pga dysautonomi og noen ganger når jeg tar betablokker. Anonymkode: fe404...07f Har tatt betablokker tidligere faktisk men ikke nå Anonymkode: 64f40...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #6 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk det etter covid. Har mye hjertebank og har lav puls. 51-53 i hvilepuls og lavere natt. BT mitt varierer mye også. Jeg er utredet hos hjertelege uten funn. Jeg tror vargusnerven er affisert. Den regulerer bt, puls og pust og mange andre funksjoner. Du bør sjekke det ut hos lege. Lav puls uten du er veldig trent, bør utredes. Anonymkode: ef60a...916 Føler meg litt hypokonder hver gang jeg er hos legen så tørr ikke hehe. Men virker som om det er blitt normalt igjen, så tenker at det ikke er noe å stresse til legen med. Anonymkode: 64f40...4ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå