AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #1 Del Skrevet 16. desember 2024 Er det lurt å bestille bøker fra utlandet? Mtp moms/avgifter osv? Vet at det var kurant før. Men med de nye reglene. Og bookdepository er gjort om til Amazon. Noen som vet? Hvor er det i så fall lurt å bestille? Anonymkode: eb26c...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 16. desember 2024 #2 Del Skrevet 16. desember 2024 https://www.toll.no/no/varer/boker/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poledra Skrevet 17. desember 2024 #3 Del Skrevet 17. desember 2024 Betaler fortsatt ikke toll/mva på kun bøker handlet i utlandet. Inneholder pakken mer enn bare bøker så blir det noe annet. Siste boka fikk jeg i dag. Hvor jeg handler varier - amazon, wob, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 28. desember 2024 #4 Del Skrevet 28. desember 2024 Har bestilt bøker fra utlandet i 25 år nå. Funker fint. Synes allikevel det er ålreit å kjøpe endel bøker hos norske bokhandlere, men. Og da snakker jeg gode gamledagse butikker hvor man kan gå inn og bla i bøker og prate med betjeningen. Jeg synes det er trist at sånne butikker er i ferd med å forsvinne, og jeg tenker at vi burde verne om dem som best vi kan - spesielt de litt spesielle (som herlige Tronsmo!). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå