Gå til innhold

Hadde du kjøpt gave til far fra barna?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tenker TS at far ikke skal få julegave fra barna i det hele tatt? For hvem andre enn TS skal i så fall kjøpe julegave fra barna når barna selv ikke gjør det? Jeg tenker det er en selvfølge å kjøpe julegave fra barna til barnefar (og forventer da selvsagt også at barnefar ordner julegave fra barna til barnemor). Men det er selvsagt ikke nødvendig å kjøpe dyre gaver og heller ikke gave fra hvert av barna. Hva med å kjøpe en fin, men rimelig gave til "Pappa" fra alle barna samlet (skriv ned navnene på alle barna)? Det trenger ikke koste all verdens med en god dusjsåpe, deo, sokker, ulltrøye, god bok, spill (som alle kan spille sammen) eller noe annet som kan falle i smak. 

Anonymkode: ea51c...eda

Det normale er da at barn LAGER gaver til foreldre, ikke at de får noen andre til å kjøpe gaver de skal gi 😵‍💫

De får tegne en tegning eller lage enndorull-nisse da. Og da mener jeg de som vil, de andre kan la være. 

Hadde ALDRI kjøpt gave til den kjipe eksen for mine penger som liksom skal være fra barna.

Anonymkode: bf0a9...05a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tror jeg at jeg ville svelget verdens største kamel og bare kjøpt en kopp med påskriften «pappa» på. Evt «verdens beste pappa», for galgenhumorens og ironiens skyld. Nei, du får nok ikke gave fra barna sponset av far, men da har hvertfall du gjort «din plikt». Høres ut som verdens største rass!!!! Hvordan i all verden har du orket dette vesenet lenge nok til å ha rukket å lage fire barn med han??

Anonymkode: c60cb...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her tror jeg at jeg ville svelget verdens største kamel og bare kjøpt en kopp med påskriften «pappa» på. Evt «verdens beste pappa», for galgenhumorens og ironiens skyld. Nei, du får nok ikke gave fra barna sponset av far, men da har hvertfall du gjort «din plikt». Høres ut som verdens største rass!!!! Hvordan i all verden har du orket dette vesenet lenge nok til å ha rukket å lage fire barn med han??

Anonymkode: c60cb...d20

Denne må jo være perfekt. Ingen "verdens beste", og det står skrevet hvordan en pappa skal være. https://feel.no/definisjon-krus-pappa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper han julegave til deg fra barna da? Hvis han først skal være så nøye på dette med gaver. Og besteforeldrene kjøper ikke til barna? Hva i alle dager. Tenk at man faktisk må påpeke at hvis han skal kjøpe gave til barna, så gjelder det alle barna og ikke bare noen. Hva er dette for en fyr? Jeg tenker at for barnas del, hadde jeg kjøpt fra de til far, slik at de skal ha en følelse av å ha gitt ham noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En normal person tenker slikt, barnefar gjør det ikke, han vil ha gave, eldste foreslo en kniv så han kunne drepe seg selv, nå er jeg makaber men ærlig. Her vil barnefar kun vise kontroll, han har gitt gaver til barna før, men krever de tilbake etter en stund for å selge gaven, det har vært så ille så han har gått inn til oss gjennom barn han har samvær med, tatt gaver han har gitt barna å solgt videre

Anonymkode: 95ef3...814

Er det til barnas beste å ha kontakt med han her?

Anonymkode: 0eead...63c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far til mine barn har lignende tendenser. Han er en ufordragelig drittsekk som forsømmer halvparten av barna våre. Og det fortjener ikke gave kjøpt av meg, om så var på vegne av barna. Han har ny kjæreste og nytt barn. Nye kjæresten har jeg aldri hilst på, bare sett ved noen få anledninger, og da snur hun ryggen til og ser surt på meg når jeg prøver å hilse med et smil. 

Men, dette skjuler jeg for barna. Så her sitter vi sammen i stuen og lager julekort til pappa, kjæresten og nytt søsken, hvor de skriver fine og flotte ord, og jeg skryter frem hvor fine tekster og tegninger de lager. Så pakker vi det fint inn med det fineste pakkepapiret og sender med barnet som skal på samvær rett før jul. 

Be barna dine lage flotte julegaver. Eks Origami, tegninger, julekort med glitter, små runde treplater med maling til å henge på juletreet, perler etc. 

Anonymkode: 47f53...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eksmann og jeg hadde tidenes styggeste skillsmisse (omtrendt😬), men jeg kjøper likevel gave fra barna til han fordi de forventer at jeg gjør det. Han gjør det samme til meg. Men det er typ 200 kroner. Noe konfekt eller julepynt.  

Anonymkode: 64a26...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...