Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

vask det to ganger om dagen, tørk det ordenlig godt med håndkle, gni ordenlig, tørk så leeeeeeeeeeeeeeeeenge med hårtørker, deretter bruk krepptang og etter det rettetang.

Skrevet
vask det to ganger om dagen, tørk det ordenlig godt med håndkle, gni ordenlig, tørk så leeeeeeeeeeeeeeeeenge med hårtørker, deretter bruk krepptang og etter det rettetang.

Jepp.. noe sånt.

Ungå alt som lukter av hårkur!

Gjest Elfrida
Skrevet

Bleke - farge - bleke igjen. Gjenta.

Gre håret når det er vått.

Vask håret med sterilan såpe.

Skrevet

Det vil jeg også!! Men jeg kan vel bare glemme det? Håret mitt er kjempeglatt og tykt, så det tåler jo ALT :frustrert:

Vil også ha tips!

Gjest gjest1
Skrevet

Tør ikke vaske det så mye, siden jeg har dreads (er etter hårvask de blir så forbanna fine i tuppene), tilogmed før jeg fikk det var de ikke så fine i bunnen! Ser ut som barbies drømmehår :kjempesinna: vasket med en flaske vann full av salt og fønet dritten ut av det, så skal vi nå se på det!

Gjest Elfrida
Skrevet

Saltvann og føning er nok fint for en kvikk "tørt høy"-finish ja.

Gjest gjest1
Skrevet

Ok men da er jo den i boks :)

Hadde jeg ikke endelig funnet fram til min orgieanale hårfarge, skulle jeg ha bleiket det til krampa tok meg, men nå har jeg brukt så lang tid på det..

men takk for tips :D

Gjest Gjest
Skrevet

hvorfor vil du ha tørt og livløst hår?? :forvirret: er jo ikke noe pent da.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Mente du virkelig seriøst at du ville ha dødt og livløst hår :klø:

Det står liksom ikke øverst på ønskelisten til så mange :ler:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Ja, hun vil sikkert ha dreads :forvirret:

Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)
Ja, hun vil sikkert ha dreads  :forvirret:

Hun har dreads.

Endret av Gamle Alex
Gjest gjest1
Skrevet

De har vært der siden oktober de, så det er nok null sjanse for å tilfredstille gjester som ikke liker tørt hår :)

Men jeg syns nå det er finere med dreads som er slitte, enn med prinsessehårtupper.. har fått laget bunnene på nytt, men kjenner jeg håret mitt rett, vil de gli ut igjen :(

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
De har vært der siden oktober de, så det er nok null sjanse for å tilfredstille gjester som ikke liker tørt hår :)

Men jeg syns nå det er finere med dreads som er slitte, enn med prinsessehårtupper.. har fått laget bunnene på nytt, men kjenner jeg håret mitt rett, vil de gli ut igjen :(

:sjarmor: Da vil du ha enda bedre dreads da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...