AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Skrevet 15. desember 2024 Jeg skal begynne på prevensjon og er livredd for å miste kondis og ork/vilje til å løpe. Sist jeg brukte p-piller (Yasminelle) så mistet jeg fullstendig piffen og hadde nesten ikke en eneste joggetur på 2 år. Nå tenkte jeg å prøve Slinda som er kun drosperinon og ikke østrogen (yasminelle har begge deler). Er det noen med erfaring? Løping er veldig viktig for meg å fortsette å drive med, vil heller droppe å begynne på Slinda enn å «miste» løpinga. Anonymkode: 7f533...99d
laperla Skrevet 16. desember 2024 #3 Skrevet 16. desember 2024 Har prøvd denne i vår/sommer. Gikk over fra Cerazette grunnet blødninger. Merket ikke noe endringer iht motivasjon på trening, orket det samme. Jeg liker også løping, cardio, roing. Måtte seponere pga akne, noe jeg ikke er plaget med til vanlig. Stod på de i 4,5 mnd. Klarte ikke lengre. Det er oppført som en vanlig bivirkning. Ellers lite blødning. Hadde det ikke vært for aknen, hadde jeg fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå