AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kan man ha viruset og likevel ha negative prøver? Tok neseprøve hos legen på dag 4 med feber og hoste. Kan den slå ut negativ fordi det er for tidlig i forløpet? Hoster enda på dag 11 og er ikke i form. Feber kommer litt og går Anonymkode: 0ae7f...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Vi er ferdig med mycoplasma, nå er det influensa A som gjelder Anonymkode: ab2b8...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er ferdig med mycoplasma, nå er det influensa A som gjelder Anonymkode: ab2b8...d52 Negativ der også. Ingenting som slo ut Anonymkode: 0ae7f...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Negativ der også. Ingenting som slo ut Anonymkode: 0ae7f...ed0 Det er ikke alle virus man tester for. Da må du bare stå i det. Anonymkode: ab2b8...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tok halsprøve fordi legen mente jeg hadde mykoplasma og skrev ut docsylin antibiotika til meg, men prøven viste at jeg ikke hadde bakterielt virus, men siden jeg bare ble verre og verre og antibiotika ikke virket, så antar jeg at det var virus mykoplasma. Etter 8 uker er jeg fremdeles ikke bra. Hører om mange andre som også går rundt og hangler Anonymkode: 0e192...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tok halsprøve fordi legen mente jeg hadde mykoplasma og skrev ut docsylin antibiotika til meg, men prøven viste at jeg ikke hadde bakterielt virus, men siden jeg bare ble verre og verre og antibiotika ikke virket, så antar jeg at det var virus mykoplasma. Etter 8 uker er jeg fremdeles ikke bra. Hører om mange andre som også går rundt og hangler Anonymkode: 0e192...145 Finnes det mycoplasma virus?Ikke hørt om Anonymkode: 0ae7f...ed0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå