Gå til innhold

Mat oppskrifter:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevarer dere oppskrifter?

Tar med meg fra matbutikker av og til + at det dukker opp her og der... blir slengt i en skuff, men hadde jo vært litt gøy å lage et system for oppbevaring.

Da hadde jeg nok blitt flinkere å bruke dem også....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har tenkt å kle en tykk perm med smårutete rødt stoff slik, at den blir riktig koselig å se på. Inni den skal jeg ha skilleark for dessert, kaker, middag, baking, grillmat med flere. å skal jeg legge inn alle oppskiftene der etterhvert. Det blir så fint! :)

....men foreløpig er det bare planer og oppskriftene flyter rundt omkring...

Skrevet

Slike løse oppskrifter skriver jeg inn i en database, ellers samles de i en perm eller limes i en bok (avhengig av størrelsen).

Gjest gjest1
Skrevet

Har en diger ringperm med skilleark, hvor jeg setter inn oppskrfiter.

Disse folderne som jeg finner på butikken slenger jeg i bokhylla hvor de står og samler plass til jeg moter meg opp og setter de opskrftene jeg er interresert i inn i permen.

Og har noen slike "kassetter" som jeg samler matblad ol i.

Skrevet

Løse oppskrifter skriver/limer jeg inn i en bok. Har ellers en kassett med blader, foldere o.l.

Skrevet

Jeg har en perm som står sammen med oppskriftsbøkene mine. I tillegg har jeg ei notatbok som jeg skriver enkelte inn i. Den er grei å ha med seg når man reiser også.

Skrevet

Perm med ark inni plastomslag. Det gjør at man aldri søler i stykker oppskriftene om man trenger dem mens maten lages.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...