Sarah Salamander :-) Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Hvordan oppbevarer dere oppskrifter? Tar med meg fra matbutikker av og til + at det dukker opp her og der... blir slengt i en skuff, men hadde jo vært litt gøy å lage et system for oppbevaring. Da hadde jeg nok blitt flinkere å bruke dem også....
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Har tenkt å kle en tykk perm med smårutete rødt stoff slik, at den blir riktig koselig å se på. Inni den skal jeg ha skilleark for dessert, kaker, middag, baking, grillmat med flere. å skal jeg legge inn alle oppskiftene der etterhvert. Det blir så fint! ....men foreløpig er det bare planer og oppskriftene flyter rundt omkring...
Arkana Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Slike løse oppskrifter skriver jeg inn i en database, ellers samles de i en perm eller limes i en bok (avhengig av størrelsen).
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Har en diger ringperm med skilleark, hvor jeg setter inn oppskrfiter. Disse folderne som jeg finner på butikken slenger jeg i bokhylla hvor de står og samler plass til jeg moter meg opp og setter de opskrftene jeg er interresert i inn i permen. Og har noen slike "kassetter" som jeg samler matblad ol i.
Impala Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Løse oppskrifter skriver/limer jeg inn i en bok. Har ellers en kassett med blader, foldere o.l.
salsera Skrevet 3. mars 2006 #6 Skrevet 3. mars 2006 Jeg har en perm som står sammen med oppskriftsbøkene mine. I tillegg har jeg ei notatbok som jeg skriver enkelte inn i. Den er grei å ha med seg når man reiser også.
skrue Skrevet 4. mars 2006 #7 Skrevet 4. mars 2006 Perm med ark inni plastomslag. Det gjør at man aldri søler i stykker oppskriftene om man trenger dem mens maten lages.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå