AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #41 Del Skrevet 23. desember 2024 Du kan jo Kjøpe inn en ekstra tannkremtube eller en billig tannbørste i tilfelle krise, det har skjedd meg et par ganger, men sjampo osv tar folk med selv. Helt basic billig håndsåpe er bra, men flytende, orker ikke de såpestykkene. 😊 Men fint om dopapir og håndklær er lett tilgjengelig så jeg slipper å spørre eller rote i skapene dine 😄 Anonymkode: bbb4d...74a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #42 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 23.15): Slikt har man da med selv. Men måtte jeg satt frem noe hadde det blitt Sunsilk. Den er billig og overraskende god. Anonymkode: 35aa3...dfc Den ikke holder en veldig skadelig ingrediens. Anonymkode: 3774f...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #43 Del Skrevet 26. desember 2024 Leo skrev (På 15.12.2024 den 22.49): Rituals er ekstremt sterkt parfymert så det setter tåler jeg ganske enkelt ikke. Mange hoteller som har begynt å bruke det så nå må jeg ha med meg dusjsåpe på reise også 😞 Sist måtte jeg ut og kjøpe håndsåpe, da jeg bodde på hotell noen dager. Får hodepine av sterk parfyme. Anonymkode: e3d03...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #44 Del Skrevet 26. desember 2024 Så lenge det er håndsåpe og rent håndkle er jeg fornøyd. Alt annet har jeg med selv. Anonymkode: 16bdf...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #45 Del Skrevet 26. desember 2024 Det jeg trenger til dusj, har jeg med meg selv. Til håndsåpe er jeg glad for noe som ikke er veldig parfymert. Selv velger jeg stort sett produkter som er svanemerket og parfymefritt. Anonymkode: cb8fd...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå