AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 Jeg setter mer pris på Neutral enn Rituals håndsåpe iallefall. Skal du sette frem balsam til meg, må det være noe uten silikoner, uten parabener, og parfyme. Dusjsåpen må også være uten parfyme, og allergivennlig. Hvis ikke, så bruker jeg mitt eget. Anonymkode: f0e02...1ef 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 Meowmere skrev (22 timer siden): Bruker ikke shampoo og balsam, men jeg har med egen dusjsåpe. Det samme hvis jeg hadde hatt behov for shampoo eller balsam. Hvorfor bruker du ikke shampo? Anonymkode: 59a4f...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Foretrekker en håndsåpe med minst mulig parfyme og som er hudvennlig. Bruker gjerne litt av den i dusjen også. Men så lenge det er en såpe der, er jeg fornøyd. Pleier å ha med alle andre produkter jeg behøver. Anonymkode: 3ddce...474 Enig i dette 😊 Jeg har ikke astma, men synes noe av dette lukter så sterkt at jeg nesten får vondt i hodet. Hvis man vil kjøpe en parfymert og litt luksuriøs såpe, anbefaler jeg RÅ. Jobbet som sykepleier før i tiden og har øydelagt hendene mine på diverse sterke såper og desinfeksjon🙈 Men den såpen reagerer jeg ikke på 😊 Var på hotell tre dager her for et par uker siden, og det var det som skulle til for å få kontakteksem. Med svanemerkede såper får jeg aldri det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 16. desember 2024 #24 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor bruker du ikke shampo? Anonymkode: 59a4f...f1c Barberer hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #25 Del Skrevet 17. desember 2024 Takker for svar. L’Oréal, Define, osv av butikksjampo er ok eller? ts Anonymkode: b25e3...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #26 Del Skrevet 17. desember 2024 Nei dette er ikke noe jeg går rundt og tenker på. Såpe er såpa. Og jeg har alltid med meg sjampo og balsam selv hvis jeg skal vaske håret. For den er jeg nøye på siden jeg er frisør. Anonymkode: 93c49...d76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 17. desember 2024 #27 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg er ganske kresen på valg av sjampo og balsam. Det trenger ikke være dyrt, men jeg må ha noe som passer for tørt og krøllete hår. Det kan gjerne være fra Normal, som har flere hårprodukter spesielt for krøller. Folk som har glatt hår har etter min erfaring lite kunskap om produkter som passer for krøller så jeg vil helst kjøpe hårproduktene selv Valg av dusjsåpe og håndsåpe har lite å si. Jeg liker produkter som lukter godt slik som Rituals, men kan gjerne ha noe mer nøytralt. Det viktigste er at jeg blir rein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #28 Del Skrevet 17. desember 2024 Ingen av delene til kropp/hår. Bruker dyrere merker. Men har med eget, da. Til hendene foretrekker jeg egentlig Aesop, Scandinavisk, Molton Brown... Men bruker jo det som er satt frem på besøk. Anonymkode: f3468...19e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #29 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takker for svar. L’Oréal, Define, osv av butikksjampo er ok eller? ts Anonymkode: b25e3...b65 Du kan vel egentlig kjøpe hva du vil. De fleste bruker enten "hva som helst" eller har med eget. Jeg dropper heller hårvasken, og skyller kun med vann, enn å bruke merker jeg ikke vet om funker på håret mitt. Anonymkode: f0e02...1ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #30 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takker for svar. L’Oréal, Define, osv av butikksjampo er ok eller? ts Anonymkode: b25e3...b65 Nei, de stinker overparfymert og gir meg kløe. Anonymkode: 8dde7...d04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #31 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg har sånt med meg i toalettmappen om jeg skal på overnatting noe sted. Egen deo, sjampo, tannkrem osv. Eneste man kan sette inn er kanskje en dusjsåpe. Anonymkode: fa3a9...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #32 Del Skrevet 18. desember 2024 Det som treffer flest er det med minst mulig lukt, type neutral. De som er nøye på Shampo og balsam tar med egen. Vi har ofte gjester, og jeg har sjeldent opplevd at noen ikke har tatt med shampo ol selv. Det har kun vært noen menn som låner av mannens trippeldusj, ellers har alle med. Anonymkode: 61d39...083 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #33 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 10.16): Du kan vel egentlig kjøpe hva du vil. De fleste bruker enten "hva som helst" eller har med eget. Jeg dropper heller hårvasken, og skyller kun med vann, enn å bruke merker jeg ikke vet om funker på håret mitt. Anonymkode: f0e02...1ef Det er egentlig beste rådet i tråden. Slik er jeg, i alle fall. Kresen (sær😂) på hår, tannkrem og ansiktshud. Men til hender og kropp går det meste. Motsatt er det imidlertid litt irriterende. Jeg har dyre produkter, man bare trenger litt av. Men enkelte gjester kan finne på å tømme halve shampooflaska, som kostet 400 kroner. Så må huske å sette bort slikt. Blir igjen litt flaut når de spør om jeg har og de kan låne.. Så slik sett ikke dumt å sette frem noe folk kan ta av i jula. Anonymkode: f3468...19e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. desember 2024 #34 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg har med det jeg trenger. Det eneste jeg ikke orker er sånne parfymefri såper. De lukter bildekk. Det er da voldsomt så mye styr det er med å ha gjester. De færreste forventer shampo og balsam... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #35 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 22.38): Ang gjestetråden. Hadde du satt ekstra pris på Rituals eller andre mer kostbare såper kontra Palmolive til dusj og håndsåpe osv? Hva med sjampo og balsam? Anonymkode: b25e3...b65 Nei synes de dyre såpene er like pwrtymert som de billige så spiller ingen rolle. Mange jeg kjenner tåler ikke dyre merker, inkludert meg selv. Anonymkode: 95c55...962 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #36 Del Skrevet 20. desember 2024 Her har hun med seg det hun trenger over jul,ellers så vet hun hvor hun finner ting. Her forventer jeg at gjester har med seg toalettsaker når de kommer med de produktene de liker og tåler. Anonymkode: 9cc0f...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #37 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 8.28): Takker for svar. L’Oréal, Define, osv av butikksjampo er ok eller? ts Anonymkode: b25e3...b65 Jeg bruker Define sin med Argan Oil (den brune) til vanlig, så hadde syntes det var veldig ok. Den lukter heller ikke så sterkt. Hvis du vil ha noe til gjester så hold deg til nøytrale lukter. Anonymkode: 53abb...451 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #38 Del Skrevet 22. desember 2024 Ville kjøpt Neutral håndsåpe, sjampo og balsam. Da slipper du å tenke på sjenerende lukt og allergier. Rimelig er det også. Anonymkode: eaa69...afd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 22. desember 2024 #39 Del Skrevet 22. desember 2024 Her får gjester bruke det som står tilgjengelig. Om det som står tilgjengelig ikke er bra nok for gjestene, da får de ta med eget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #40 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 21.41): Hvorfor bruker du ikke shampo? Anonymkode: 59a4f...f1c Mulig hen ikke har hodehår? Det har ikke mannen min. 🙂 Anonymkode: 3043e...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå