Gå til innhold

Termos i gave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En termos har de aller fleste og de bruker den sånn ca hvert tredje år - med mindre de er utprega turmennesker eller trakter kaffe for å ha stående på verandaen. Men da bruker de ofte en kaffekanne i stede. 

Jeg slenger meg på noen fancy kaffebønner :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termos, evt termokopp, ville vært helt supert for min del! Bruker begge deler masse, og liker å ha flere å bytte mellom😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i at termos eller termokopp er en finfin gave :)

Kaffebønner hadde for meg vært mye styr. Har ikke kvern. 

Anonymkode: f1879...e18

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på.

Her hadde det blitt gitt videre. Har virkelig ikke behov for verken termos eller termoskopp. Termos har jeg ikke brukt på 15 år. Termoskopper har jeg fire av i skapet, pluss en eske med 6-7 stk på boden.

Anonymkode: 6b36f...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken prisklasse går dere for? Mulig jeg er sær, men for å være helt ærlig: Hadde vi hatt pakkelek på jobben hadde jeg satt ti ganger mer pris på klisjeen servietter og kubbelys fra Nille, enn en termos som ikke holder på varmen og hadde blitt skapfyll eller søppel etter en gangs bruk. 

Pakkelek-pakker skal vel helst være rimelige, og gode termoser er dessverre oftest dyre. 

Anonymkode: 0fdfa...b85

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 20.37):

Hvilken prisklasse går dere for? Mulig jeg er sær, men for å være helt ærlig: Hadde vi hatt pakkelek på jobben hadde jeg satt ti ganger mer pris på klisjeen servietter og kubbelys fra Nille, enn en termos som ikke holder på varmen og hadde blitt skapfyll eller søppel etter en gangs bruk. 

Pakkelek-pakker skal vel helst være rimelige, og gode termoser er dessverre oftest dyre. 

Anonymkode: 0fdfa...b85

Max 100 kr. Og det må passe begge kjønn, alder fra slutten av 20 årene til begynnelsen av 60 årene.  

Anonymkode: 52216...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade er sikkerstikket i en sånn sammenheng👍 Alle liker sjokolade, og hvis ikke kan den settes frem ved besøk e.l.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegreit å ha ekstra termos til lange dager eller bytte ut en gammel inngrodd. 

Anonymkode: 7a4ee...951

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøp heller kaffe. 

Og termoskopp?? Det har vel alle mange av 

Anonymkode: 98415...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termos hadde vært flott for meg. Kaffe drikker jeg ikke, og syns det hadde vært lite stas. 

Du klarer garantert ikke treffe alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Max 100 kr. Og det må passe begge kjønn, alder fra slutten av 20 årene til begynnelsen av 60 årene.  

Det er vel kun 0,35 dl termos på clas, og en tur-termos på sport outlet du finner til så lav pris. Ikke engang europris sine er så billige. 

Det som er negativt med å kjøpe det aller billigste av det billigste når det gjelder termos eller termokopp er at det er så dårlig kvalitet at det for de aller fleste bare blir pakket bort i boden. 

Du vil mest sannsynlig treffe mye bedre med å kjøpe en pose god kaffe eller te, eller en pose sjokolade da, og eventuelt en blinkende nisselue. 

Anonymkode: 6b36f...8ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde likt å få termos, men de som holder litt koster jo også litt. Sånne som ikke holder godt på varmen ender bare som søppel eller blir stående og støve i skapet. 

Med så stort aldersspenn + begge kjønn så ville jeg gått for enten lys eller noe godt å spise. Eventuelt en fin julekopp med kakao til? 

Anonymkode: 9507f...645

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig finne noe alle vil ha. Bare kjøp noe, termos, kaffi, sjokolade, så får de gjør som de vil med det. Ikke overtenk.

Anonymkode: 11883...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke termos.

Termokopp, ja, men ikke i den prisklassen. 

Er team kaffebønner jeg og. 

Du vil ikke treffe alle, så bare ta et valg :) I pakkelek så får jo de aller fleste noe de har lyst på til slutt. Med unntak av de som spiller fullt ut for å få den mest populære gaven, og de er uansett mer opptatt av spillet enn gaven ;)

Anonymkode: 36899...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 22.08):

Er termos en grei gave å kjøpe til pakkelek, på jobb? 

Jeg ble kjempeglad for termos i gave. Jeg er mye på tur og jeg trengte ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke billige termoser, de har jeg bare gitt bort 😄 Men alt av Stanley o.l. er med meg, og jeg har flere termoser i hus. Brukes til kaffedugnad på skolen, turer, uteskole osv. Fint å ha en egen til varmt vann og en til kaffe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...