AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Blir glad om noen vil gjøre en lesning av meg, enten ved klarsynthet og/eller tarot. Lurer på hvordan 2025 blir, helse, kjærlighet og vennskap? Anonymkode: 9cd21...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Å legge tarot for et helt år kan være krevende og ta tid. Om du er interessert kan jeg legge ett kort for kjærlighet som en pekepinn og ett kort for vennskap, helse spår jeg ikke. Anonymkode: bef4c...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å legge tarot for et helt år kan være krevende og ta tid. Om du er interessert kan jeg legge ett kort for kjærlighet som en pekepinn og ett kort for vennskap, helse spår jeg ikke. Anonymkode: bef4c...404 Veldig gjerne, tusen takk❤️ Anonymkode: 9cd21...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #4 Del Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Veldig gjerne, tusen takk❤️ Anonymkode: 9cd21...bbf Bare hyggelig. Ditt kort for kjærligheten er månen, jeg bruker å si at dette er det dypeste kortet i stokken. Jeg føler at du kjærlighetsmessig må være obs på de personene du ønsker å innlede romantiske relasjoner med, hvis du ikke er veldig god på å høre på magefølelsen og intuisjonen din, føler jeg at det kommer til å forsterke seg neste år. Hvis du allerede er i et forhold så gjelder det samme, kanskje har du ikke alltid tenkt like mye på hva du ønsker, hva du vil og hva du liker, og heller lurt på om den andre parten har det den vil, ønsker, vil ha deg osv. Neste år blir et dypdykk i dine ønsker, verdier, mål, drømmer, hva du vil ha i fremtiden, og dermed også et klarere syn på hvem du vil dele den med. Kanskje oppdager du at måten du har gjort ting på til nå, ikke funker, og det er på tide med noe nytt. Dette er ting du egentlig føler også tenker jeg, at det egentlig er på tide at det handler litt om deg. Kortet for vennskap er 8 beger. Det viser en figur som snur ryggen til 8 blanke begere, og i iys av månen, månen igjen, vandrer mot noe ukjent, men nytt. To sterke kort som går i hverandre, her føler jeg at du har hatt ett eller flere vennskap som har fungert bra aå lenge ting har vært som de er, men nå som du kommer til å sette deg selv litt mer opp og frem, ta den plassen du alltid skulle hatt, så vil du se at det mangler noe vesentlig der. Det kan være ensidige vennskap, vennskap med folk som egentlig ikke er så gode på å knytte bånd, vennskap hvor det meste initiativ faller på deg. Neste år tror jeg at du naturlig kommer til å sakte og rolig uten drama vokse fra og trekke deg vekk fra en del bekjentskaper og vennskap, og du er klar for å heller være alene, enn velge venner som egentlig ikke setter pris på deg. Jeg tror du egentlig tenker og filosoferer mye, du har sterke følelser og egentlig en veldig sterk intuisjon, jeg tror du stoler på mange som ikke fortjener det men ikke deg selv. La det være det nye i 2025, ditt år. Anonymkode: bef4c...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå