Kamsi Skrevet 15. desember 2024 #1 Skrevet 15. desember 2024 Har lyst å søke meg inn på sykepleien fra høsten av. Har to barn under 16, samboer som tjener mer enn grensen for inntekt på samboer. Blir ikke helt klok av kalkulatoren på lånekassen sine sider og lurer på om noen kan fortelle meg hva jeg ca får i mnd? Er det også mye høyere utbetaling i august og januar? Er også over 30 år så virker som det kan gi høyere lån om jeg ønsker. Prøver bare å finne ut ca hva jeg vil ligge på så jeg kan planlegge litt :-)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Skrevet 15. desember 2024 Kamsi skrev (44 minutter siden): Har lyst å søke meg inn på sykepleien fra høsten av. Har to barn under 16, samboer som tjener mer enn grensen for inntekt på samboer. Blir ikke helt klok av kalkulatoren på lånekassen sine sider og lurer på om noen kan fortelle meg hva jeg ca får i mnd? Er det også mye høyere utbetaling i august og januar? Er også over 30 år så virker som det kan gi høyere lån om jeg ønsker. Prøver bare å finne ut ca hva jeg vil ligge på så jeg kan planlegge litt 🙂 Har utbetalt drøyt kr 10.000,-. Har ikke søkt om ekstralån og samboers inntekt gjør at jeg heller ikke får barnestipend(?). Anonymkode: e7349...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå