AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg kan omtrent ingenting om hudpleie. Jeg tror jeg har kombinert hud. Strever mer med at jeg blir blank i T-sonen enn at jeg får tørr hud, men kan få tørr hud spesielt i vinterhalvåret. Mitt store problem er mørke ringer under øynene, men disse har jeg hatt siden jeg var barn og jeg antar det er genetisk eller har sammenheng med høye kinnben/innhulte øyne. Ellers har jeg store porer/sorte prikker på nesen. Av og til urenheter, men er generelt ikke plaget med det. Rutinen min ser slik ut: - Vasker ansiktet om morgenen med vann - Fuktighetskrem (Elizabeth Arden Visible Difference Refining Moisture Cream Complex) - Øyekrem (Ole Henriksen Banana Bright Eye Cream) - Bruker hudsminke - Renser med CeraVe Blemish Control Cleanser på kvelden - Ca 1 gang i uken bruker jeg The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% serum. Jeg synes denne har gjort huden min bedre og tenker å øke til 2 ganger i uken. Jeg har også hørt mye bra om retinol og tenker at jeg skal starte med dette en gang i uken. Er det noen som vet noe om hudpleie som kan gjøre huden min bedre (mindre porer, jevnere, mer "glow")? Hvis noe kan hjelpe mine mørke ringer under øynene ville det vært fantastisk. Har hørt at det kan være bra med en krem med vitamin C på dagtid? Jeg bruker allerede øyekrem med vitamin C (tror jeg), det er kanskje nok? Anonymkode: aa233...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå