Gå til innhold

Sa ifra om at jeg så kjæresten hennes kline med en fremmed mann på byen, blir ikke trodd og nå er hun rasende på meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke i tvil om hva jeg så, men samtidig har jeg ingen bevis for det. Venninna mi (en annen venninne enn den som ble bedratt) og jeg skilte lag en 2 minutter før det skjedde. Jeg føler det hele er så urettferdig og at det er jeg som blir redusert til syndebukk. Hva kan jeg egentlig gjøre i denne situasjonen? Det hele oppleves så ekkelt. Han fortjener virkelig ikke å slippe unna med det. Skulle i det minste ønske at jeg hadde et til øyevitne. Æsj.

Anonymkode: ba0ca...44b

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet denne venninnen din at typen hennes er homofil eller bifil?

Anonymkode: 1d8d4...304

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ehm, du sier vel bare til venninna di at «så bra at jeg bare så feil, veldig godt å høre at det ikke var han likevel.» også påpeker du at du ikke syns det er helt rettferdig at hun blir så sint på deg, du varsler jo bare i god tro og etter beste mening.

Anonymkode: c61a3...09d

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er til syvende og sist hennes problem. Du har gjort ditt, og du gjorde det som egentlig er riktig å gjøre. Dessverre blir du straffet for det. Jeg har vært i en lignende situasjon, bare at det var dama til en nær kompis av meg som var utro. De er fremdeles sammen, til tross for at jeg egentlig tror han vet at jeg snakket sant. Sånn er det. Noen vil uansett ikke akseptere virkeligheten.

Anonymkode: 94d26...ccb

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vet denne venninnen din at typen hennes er homofil eller bifil?

Jeg tviler....det kom som et sjokk på meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde ikke hjulpet med øyenvitner. Vi var engang 3 øyenvitner som så at kjæresten til en beskjent klinte og tafset på en annen kvinne. Vår beskjente trodde ikke på oss, noe jeg i dag tolker som at hun velger å se den andre veien, i hvert fall for denne gang. Samtidig synes jeg at raseriet hun tok utover oss andre var veldig urettferdig. Det skulle gått utover han.

Anonymkode: 065ac...317

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje du har lært å ikke blande deg inn i andres saker nå da?

Anonymkode: fe636...540

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle har mobil vel. Så om det var så viktig for deg å fortelle og å bli trodd, kunne du bare tatt et bilde.

Anonymkode: 6dc35...960

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvis typen til venninnen har seg med andre menn, bør hun jo få vite det - så kan hun vurdere om hun fortsatt ønsker å være sammen med ham.  Når han driver å kliner med andre menn på byen... Hvem vet hva han gjør på privaten?

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn går det når man blander seg inn i ting man ikke har noe med!

Anonymkode: 6a536...cf4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva kan jeg egentlig gjøre i denne situasjonen? Det hele oppleves så ekkelt.

Ta lærdom av det?

Pics, or it didn’t happen, sa man i min ungdom og det gjelder like fullt i voksenlivet. Klarer du ikke dokumente ting så dropp å påstå noe. Her er det du som er på vidda. 

Anonymkode: cec66...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ta lærdom av det?

Pics, or it didn’t happen, sa man i min ungdom og det gjelder like fullt i voksenlivet. Klarer du ikke dokumente ting så dropp å påstå noe. Her er det du som er på vidda. 

Anonymkode: cec66...e77

Helt feil tankegang. Du hadde eksempelvis aldri sagt det til en kvinne som var utsatt for overgrep. Livet er mer komplekst.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde ikke hjulpet med øyenvitner. Vi var engang 3 øyenvitner som så at kjæresten til en beskjent klinte og tafset på en annen kvinne. Vår beskjente trodde ikke på oss, noe jeg i dag tolker som at hun velger å se den andre veien, i hvert fall for denne gang. Samtidig synes jeg at raseriet hun tok utover oss andre var veldig urettferdig. Det skulle gått utover han.

Anonymkode: 065ac...317

Ja det er trolig at hun velger å se vekk i fra det som mest trolig har skjedd, når tre stykker sier det samme. Reaksjonen hennes tyder på at hun ikke ønsket å bli konfrontert med det, men hun fikk ikke noe valg. At dere synes det er urettferdig at hun ble sint på dere istedenfor mannen, får så være. Dere kan uansett bare gå videre, mens hun må slite med informasjon som hun egentlig ikke ville ha.

Anonymkode: db8c3...8d5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slapp av, det er ikke et mord du har vært vitne til. La det ligge nå 

Anonymkode: fcffc...ded

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo han som blander andre inn i sine saker, når han kliner med folk midt på gata. 

Anonymkode: 93b18...ddd

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du gjorde ditt, noen ganger er man bare en varsler. Kan være hun trenger å kverne på det først, før hun begynner å mistro han. De er jo sammen, så det er en stor omveltning. 

Anonymkode: 2ba0e...cf0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sånn går det når man blander seg inn i ting man ikke har noe med!

Anonymkode: 6a536...cf4

Sånn går det når folk vil være utro i full offentlighet og samtidig vil påberope seg privatliv og rett til alles diskresjon. 

Anonymkode: 93b18...ddd

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i tvil om hva jeg så, men samtidig har jeg ingen bevis for det. Venninna mi (en annen venninne enn den som ble bedratt) og jeg skilte lag en 2 minutter før det skjedde. Jeg føler det hele er så urettferdig og at det er jeg som blir redusert til syndebukk. Hva kan jeg egentlig gjøre i denne situasjonen? Det hele oppleves så ekkelt. Han fortjener virkelig ikke å slippe unna med det. Skulle i det minste ønske at jeg hadde et til øyevitne. Æsj.

Du har gjort det rette, vær stolt av deg selv. Resten får være deres problem 🤷‍♂️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor ønsker du egentlig at du hadde et øyenvitne til? Reaksjonen til venninnen din tyder klart på at dette var informasjon hun ikke ønsker. Om du hadde klart å legge frem sterkere bevis, så er det ikke sikkert du hadde blitt noen mindre syndebukk av den grunn, kanskje tvert om.

Anonymkode: db8c3...8d5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, du sier vel bare til venninna di at «så bra at jeg bare så feil, veldig godt å høre at det ikke var han likevel.» også påpeker du at du ikke syns det er helt rettferdig at hun blir så sint på deg, du varsler jo bare i god tro og etter beste mening.

Anonymkode: c61a3...09d

Dette. Du gjorde det riktige ved å fortelle henne det TS, at hun ikke ønsker å ha informasjonen får være hennes problem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...